BurnPr00f Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Hehe da vet jeg hva du skal denne helgen ;) Sponser mat og bensin penger såer det bare å komme. Måtte prøve burne den i garasjen i dag. Fungerte bra den :) Nå har jeg kroner så nå skal den fikses opp helt. Men skal kjøpe meg hus så da trenger jeg penger. Men vil ikke selge egentlig :( hehe, hadde du hatt apparat og metallplater sku jeg faenmeg kommer en tur på døra di med sveisemaska tredd neover hue, og glis fra øre til øre :D ca 60000 (?) Er jo ikke mye det, når man skal kjøpe hus, hadde nå heller tatt opp litt større lån jeg da, men...:thumb Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hehe, hadde du hatt apparat og metallplater sku jeg faenmeg kommer en tur på døra di med sveisemaska tredd neover hue, og glis fra øre til øre :D ca 60000 (?) Er jo ikke mye det, når man skal kjøpe hus, hadde nå heller tatt opp litt større lån jeg da, men...:thumb Plater og utstyr kan jeg få tak i lett. Har et fett apparat jeg kan kjøpe meg billig nå ;) Hehe er vel ikke akkurat gjeldsfri nå heller da men ;) Har valget enten å betale ned meste av lånet eller kaste pengene på bilene mine og få dem gromme som snus. Hmmmmm what to do? WHAT TO DO???????? :hello: Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Golf er ikke bil. *doh*Ingen kommentar til det der:D Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 DaButcher: hehe...jeg nektet først jeg å ..:P.."Kunne jo liksom ikke like volvo"men nå er jeg helt opphengt i det:D BurnPr00f: - hehe..jeg syns ikke japse biler er noe fint jeg,..Er det noen som har vinge på bilen ,går jeg bort å spørr om de skal på handletur:P:Phehe..LIker best gamle biler:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 navn: joachim el jokke sted: asker alder: 24 blitt yrke: mekaniker/rørlegger + driver med ny utdannelse nå bil: volvo 242 v8 nos (under construction med ny motor;))- volvo 242 som blir konvertert til turbo:D- vw boble aka herbie drømmebil: 1967 shelby gt500 aka elanor Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 DaButcher: hehe...jeg nektet først jeg å ..:P.."Kunne jo liksom ikke like volvo"men nå er jeg helt opphengt i det:D BurnPr00f: - hehe..jeg syns ikke japse biler er noe fint jeg,..Er det noen som har vinge på bilen ,går jeg bort å spørr om de skal på handletur:P:Phehe..LIker best gamle biler:P flink jente...:volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Navn: Rune Halvorsen Alder: 22 år i Desember Jobb: Trucksjafør på Nordisk Dekk Import i spydeberg Sivilstatus: Har kjæreste (forutenom 242'en) Biler: Nå: 82 242DL, 94 Del Sol, 97 Saxo har hatt: 79 242DL, 95 Golf 1,9 tdk, 86 Sierra 2l, 81 Polo 1.1. Drømmebiler: RX7 (blir med drømmen, for lite driftsikkerhet), og v70 T5 (gull), ganske realistiske drømmer egentlig.. Mål med min volvo, få den nærmere moder jord, og slenge på no dekk, ny motor, no drivverk etc.. Det vanlige.. Er ikke bra nok før det letter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg så en 242 DL på bensern ved momarken for ikke mange dagene siden, kan det ha vært deg eller Slick? Edit - Post nr 2000! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 flink jente...:volvsmile hehehe..JEG VET:D:D:D:D Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 - hehe..jeg syns ikke japse biler er noe fint jeg,..Er det noen som har vinge på bilen ,går jeg bort å spørr om de skal på handletur:P:Phehe..LIker best gamle biler:P åja, så du prøvde ikke å sjekke meg opp? :O Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg så en 242 DL på bensern ved momarken for ikke mange dagene siden, kan det ha vært deg eller Slick? Edit - Post nr 2000! Tvilsomt, min står pent i garasjen.. Eneste turen jeg har tatt med den siden jeg kjøpte den for rundt 1 måned siden, det var fra garasjen til søstra mi i Töckfors og hjem til mysen... Står med nye hjulbuer og brønner.. Vil ikke risikere no rust.. Så den kommer først ut når jeg har råd til lakkering (er midt i bytte av jobb...) og skal ikke bli brukt til vinteren.. Skal forøvrig prøve å få vs til å bygge motor, siden jeg gjerne vil ha bilen kjørbar neste år, hvis ikke Euro1 eller no har lyst til å bygge for meg :p Rundt 400hk (opp mot).. Men som sagt, helt original bil nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hehe okey, så bare du var fra mysen, og hadde 242, tenkte det ikke kunne være så mange av dem. Det prosjektet hørtes interessant ut! Du får lage tråd etterhvert så vi kan følge med... Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 åja, så du prøvde ikke å sjekke meg opp? :O hehe..nei..tror ikke det..blir litt domt å sjekke opp folk inne på et bilforum da:P:Phehehehe Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Du bør med andre ord ikke bli med på et volvo treff med han ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 jaha??å hvorfor ikke det da?er han skummel??::P:P:p Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg