Gå til innhold

Hvem er gutta og jentene her?

Ranger emnet

VolvoTore

Anbefalte innlegg

Hehe da vet jeg hva du skal denne helgen ;) Sponser mat og bensin penger såer det bare å komme. Måtte prøve burne den i garasjen i dag. Fungerte bra den :) Nå har jeg kroner så nå skal den fikses opp helt. Men skal kjøpe meg hus så da trenger jeg penger. Men vil ikke selge egentlig :(

hehe, hadde du hatt apparat og metallplater sku jeg faenmeg kommer en tur på døra di med sveisemaska tredd neover hue, og glis fra øre til øre :D

ca 60000 (?) Er jo ikke mye det, når man skal kjøpe hus, hadde nå heller tatt opp litt større lån jeg da, men...:thumb

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 430
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, hadde du hatt apparat og metallplater sku jeg faenmeg kommer en tur på døra di med sveisemaska tredd neover hue, og glis fra øre til øre :D

ca 60000 (?) Er jo ikke mye det, når man skal kjøpe hus, hadde nå heller tatt opp litt større lån jeg da, men...:thumb

Plater og utstyr kan jeg få tak i lett. Har et fett apparat jeg kan kjøpe meg billig nå ;)

Hehe er vel ikke akkurat gjeldsfri nå heller da men ;) Har valget enten å betale ned meste av lånet eller kaste pengene på bilene mine og få dem gromme som snus.

Hmmmmm what to do? WHAT TO DO???????? :hello:

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaButcher:

hehe...jeg nektet først jeg å ..:P.."Kunne jo liksom ikke like volvo"men nå er jeg helt opphengt i det:D

BurnPr00f:

- hehe..jeg syns ikke japse biler er noe fint jeg,..Er det noen som har vinge på bilen ,går jeg bort å spørr om de skal på handletur:P:Phehe..LIker best gamle biler:P

-No Drift,No Fun-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navn: joachim el jokke

sted: asker

alder: 24 blitt

yrke: mekaniker/rørlegger + driver med ny utdannelse nå

bil: volvo 242 v8 nos (under construction med ny motor;))- volvo 242 som blir konvertert til turbo:D- vw boble aka herbie

drømmebil: 1967 shelby gt500 aka elanor

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaButcher:

hehe...jeg nektet først jeg å ..:P.."Kunne jo liksom ikke like volvo"men nå er jeg helt opphengt i det:D

BurnPr00f:

- hehe..jeg syns ikke japse biler er noe fint jeg,..Er det noen som har vinge på bilen ,går jeg bort å spørr om de skal på handletur:P:Phehe..LIker best gamle biler:P

flink jente...:volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Rune Halvorsen

Alder: 22 år i Desember

Jobb: Trucksjafør på Nordisk Dekk Import i spydeberg

Sivilstatus: Har kjæreste (forutenom 242'en)

Biler: Nå: 82 242DL, 94 Del Sol, 97 Saxo

har hatt: 79 242DL, 95 Golf 1,9 tdk, 86 Sierra 2l, 81 Polo 1.1.

Drømmebiler: RX7 (blir med drømmen, for lite driftsikkerhet), og v70 T5 (gull), ganske realistiske drømmer egentlig..

Mål med min volvo, få den nærmere moder jord, og slenge på no dekk, ny motor, no drivverk etc.. Det vanlige.. Er ikke bra nok før det letter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, så du prøvde ikke å sjekke meg opp? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en 242 DL på bensern ved momarken for ikke mange dagene siden, kan det ha vært deg eller Slick?

Edit - Post nr 2000!

Tvilsomt, min står pent i garasjen.. Eneste turen jeg har tatt med den siden jeg kjøpte den for rundt 1 måned siden, det var fra garasjen til søstra mi i Töckfors og hjem til mysen... Står med nye hjulbuer og brønner.. Vil ikke risikere no rust.. Så den kommer først ut når jeg har råd til lakkering (er midt i bytte av jobb...) og skal ikke bli brukt til vinteren.. Skal forøvrig prøve å få vs til å bygge motor, siden jeg gjerne vil ha bilen kjørbar neste år, hvis ikke Euro1 eller no har lyst til å bygge for meg :p Rundt 400hk (opp mot)..

Men som sagt, helt original bil nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider