Gå til innhold

Hvem er gutta og jentene her?

Ranger emnet

VolvoTore

Anbefalte innlegg

Plater og utstyr kan jeg få tak i lett. Har et fett apparat jeg kan kjøpe meg billig nå ;)

Hehe er vel ikke akkurat gjeldsfri nå heller da men ;) Har valget enten å betale ned meste av lånet eller kaste pengene på bilene mine og få dem gromme som snus.

Hmmmmm what to do? WHAT TO DO???????? :hello:

-Sier seg selv det. Et lån til hus er et lån til hus. Og når man tar opp ett lån til hus er det obligatorisk at man setter av nok, så man har litt til å bruke på bilen(e) hver måned :)

DaButcher:

hehe...jeg nektet først jeg å ..:P.."Kunne jo liksom ikke like volvo"men nå er jeg helt opphengt i det:D

BurnPr00f:

- hehe..jeg syns ikke japse biler er noe fint jeg,..Er det noen som har vinge på bilen ,går jeg bort å spørr om de skal på handletur:P:Phehe..LIker best gamle biler:P

Apropo vinge; Har tenkt litt på å handle meg en mazda 626 eller 929 f.eks også skru på noen trykkimpregnerte planker jeg har liggendes i garasjen bakpå bagasjelokket :D tror det bør bli ganske bra ass ;) :D (hihihi) Muligens det også blir no riskoker av noe slag med den største alu-vingen jeg finner tilsalgs, både på bagsajelokket og på taket. Tror det kan bli ganske bra.

(For å være litt mer seriøs; jeg HATER alu-vinger!!!)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 430
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

-Sier seg selv det. Et lån til hus er et lån til hus. Og når man tar opp ett lån til hus er det obligatorisk at man setter av nok, så man har litt til å bruke på bilen(e) hver måned :)

Apropo vinge; Har tenkt litt på å handle meg en mazda 626 eller 929 f.eks også skru på noen trykkimpregnerte planker jeg har liggendes i garasjen bakpå bagasjelokket :D tror det bør bli ganske bra ass ;) :D (hihihi) Muligens det også blir no riskoker av noe slag med den største alu-vingen jeg finner tilsalgs, både på bagsajelokket og på taket. Tror det kan bli ganske bra.

Jau men ting tar litt tid med hus så nå driver jeg med nytt oppsett på motoren min så jeg kan krabbe litt oppover hk stigen ;)

Anngående alu vinger så er det drit stygt. Var d på min men skrudde av hele bagasje lokket og solgte alt med hehe

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sånt hadde nok blitt lekkert Daniel: :roll:

http://i88.photobucket.com/albums/k178/buzzzyboy/spoiler.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sånt hadde nok blitt lekkert Daniel: :roll:

http://i88.photobucket.com/albums/k178/buzzzyboy/spoiler.jpg

Se her ja, d er go'vingen sin det, bare at den er alt for liten, og den må være like brei som bilen omtrent + mye større planke bak, og gjerne en dobbel en (dvs 2stk oppå hverandre, slik at den blir akkurat litt lavere enn det taket på bilen er!)

Har også i fantasien å "lakkere" en bil med kost, bruke sånn 100mm pensel som man bruker når man beiser veggene på huset, åsså rett og slett legge igjen penselen bakpå koffertlokket og la det tørke :D hehehe. Må bli på en eller annen riskoker det og gitt. hehe

Men nok OT for denne gang!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Navn: Andreas

Alder: 1986 modell :)

Biler:

Volvo 760 GLE 1985 (Første bilen, utrulig stolt da veit du)

Volvo 460 GL 1992 (Fekk den rimleg frå ho mor)

Volvo 740 GL 1985 (Skruobjekt, delebil)

VW Jetta GL 1989 (Bil for å komme sej på Rudskogen)

Volvo 740 TIC 1987 (Prosjekt)

Drømmer om: Først å fremst få 740`n på vein. Hadde no vør kjekt med ein S60R. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om jeg har skrivd her, så gjør det nå ihevrtfall..

Navn: Øystein, evt. Vassis

Alder: 16/17

Framkomstmidler: Volvo BM 650 '76 modell og Skruzuki RMX

Blir en 740 helst 760 til sommer'n..

Våteste drøm: Svart blank 760 med nok ponnier til å dra løs begge bakhjula på tørr asfalt i over 150 km/t..

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Kjetil Hidem

Alder: Blir 22 i sommer

Biler: Volvo 850 T5, Volvo 242 Turbo, Volvo 244 GLT

Drømmer om: Eier det jeg har drømt om. Mangler hus å garasje

Yrke: Serviceelektroniker

MSN: hell_cruiser@hotmail.com

Har egen volvo sjanger der;)