BurnPr00f Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Plater og utstyr kan jeg få tak i lett. Har et fett apparat jeg kan kjøpe meg billig nå ;) Hehe er vel ikke akkurat gjeldsfri nå heller da men ;) Har valget enten å betale ned meste av lånet eller kaste pengene på bilene mine og få dem gromme som snus. Hmmmmm what to do? WHAT TO DO???????? :hello: -Sier seg selv det. Et lån til hus er et lån til hus. Og når man tar opp ett lån til hus er det obligatorisk at man setter av nok, så man har litt til å bruke på bilen(e) hver måned :) DaButcher: hehe...jeg nektet først jeg å ..:P.."Kunne jo liksom ikke like volvo"men nå er jeg helt opphengt i det:D BurnPr00f: - hehe..jeg syns ikke japse biler er noe fint jeg,..Er det noen som har vinge på bilen ,går jeg bort å spørr om de skal på handletur:P:Phehe..LIker best gamle biler:P Apropo vinge; Har tenkt litt på å handle meg en mazda 626 eller 929 f.eks også skru på noen trykkimpregnerte planker jeg har liggendes i garasjen bakpå bagasjelokket :D tror det bør bli ganske bra ass ;) :D (hihihi) Muligens det også blir no riskoker av noe slag med den største alu-vingen jeg finner tilsalgs, både på bagsajelokket og på taket. Tror det kan bli ganske bra. (For å være litt mer seriøs; jeg HATER alu-vinger!!!) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 -Sier seg selv det. Et lån til hus er et lån til hus. Og når man tar opp ett lån til hus er det obligatorisk at man setter av nok, så man har litt til å bruke på bilen(e) hver måned :) Apropo vinge; Har tenkt litt på å handle meg en mazda 626 eller 929 f.eks også skru på noen trykkimpregnerte planker jeg har liggendes i garasjen bakpå bagasjelokket :D tror det bør bli ganske bra ass ;) :D (hihihi) Muligens det også blir no riskoker av noe slag med den største alu-vingen jeg finner tilsalgs, både på bagsajelokket og på taket. Tror det kan bli ganske bra. (For å være litt mer seriøs; jeg HATER alu-vinger!!!) Jau men ting tar litt tid med hus så nå driver jeg med nytt oppsett på motoren min så jeg kan krabbe litt oppover hk stigen ;) Anngående alu vinger så er det drit stygt. Var d på min men skrudde av hele bagasje lokket og solgte alt med hehe Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 -Sier seg selv det. Et lån til hus er et lån til hus. Og når man tar opp ett lån til hus er det obligatorisk at man setter av nok, så man har litt til å bruke på bilen(e) hver måned :) Apropo vinge; Har tenkt litt på å handle meg en mazda 626 eller 929 f.eks også skru på noen trykkimpregnerte planker jeg har liggendes i garasjen bakpå bagasjelokket :D tror det bør bli ganske bra ass ;) :D (hihihi) Muligens det også blir no riskoker av noe slag med den største alu-vingen jeg finner tilsalgs, både på bagsajelokket og på taket. Tror det kan bli ganske bra. (For å være litt mer seriøs; jeg HATER alu-vinger!!!) Noe sånt hadde nok blitt lekkert Daniel: :roll: http://i88.photobucket.com/albums/k178/buzzzyboy/spoiler.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Noe sånt hadde nok blitt lekkert Daniel: :roll: http://i88.photobucket.com/albums/k178/buzzzyboy/spoiler.jpg hehe heimelaga ja :lol: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Navn: Ole Andre Roer Alder: 17 år ( blir 18 1.Mai.) Bosted: Svinndal/Moss/Østfold Bil: Volvo 240 V8 Drømmer Om: Volvo 240 V8 med ca 800 hk. MÅ være Tpi motor:) og veiregistrert:) MÅ være pen og heftig. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hehe heimelaga ja :lol: Hvis jeg noen gang kommer i besittelse av et gammelt skrap kommer jeg til å gjøre noe sånn :p haha Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Noe sånt hadde nok blitt lekkert Daniel: :roll: http://i88.photobucket.com/albums/k178/buzzzyboy/spoiler.jpg Se her ja, d er go'vingen sin det, bare at den er alt for liten, og den må være like brei som bilen omtrent + mye større planke bak, og gjerne en dobbel en (dvs 2stk oppå hverandre, slik at den blir akkurat litt lavere enn det taket på bilen er!) Har også i fantasien å "lakkere" en bil med kost, bruke sånn 100mm pensel som man bruker når man beiser veggene på huset, åsså rett og slett legge igjen penselen bakpå koffertlokket og la det tørke :D hehehe. Må bli på en eller annen riskoker det og gitt. hehe Men nok OT for denne gang! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 da var det min tur. Navn: Kjell Erik Alder: 17 Bosted: Trøgstad Bil: Volvo 740 T6 prosjekt. Skole: Askim vgs Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 navn are johannessen sted tangen bil volvo 244 gle 79. prosjekt og få bilen min 100% strøken . og nesten orginat utseende kleant og strøken Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Navn: Andreas Alder: 1986 modell :) Bosted: Hybel i Volda, og delvis i Haram. Biler: Volvo 760 GLE 1985 (Første bilen, utrulig stolt da veit du) Volvo 460 GL 1992 (Fekk den rimleg frå ho mor) Volvo 740 GL 1985 (Skruobjekt, delebil) VW Jetta GL 1989 (Bil for å komme sej på Rudskogen) Volvo 740 TIC 1987 (Prosjekt) Drømmer om: Først å fremst få 740`n på vein. Hadde no vør kjekt med ein S60R. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Husker ikke om jeg har skrivd her, så gjør det nå ihevrtfall.. Navn: Øystein, evt. Vassis Alder: 16/17 Bosted: Nannestad, like ved gardermoen i Akershus Framkomstmidler: Volvo BM 650 '76 modell og Skruzuki RMX Blir en 740 helst 760 til sommer'n.. Våteste drøm: Svart blank 760 med nok ponnier til å dra løs begge bakhjula på tørr asfalt i over 150 km/t.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Navn: Jon Arne Tetlie Alder: 89-modell Bosted: Åsen Biler: Volvo 240 87mod,Fiat uno og Vw Golf mk1. Drømmer om: Strøken 78mod 242 og en strøken golf mk1 80mod og sist men ikke minst : Oldsmobile cutlass supreme 1983mod Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Navn: Joakim s Bjerke Alder 87Mod snart 20 Bosted: Asker Bil: Volvo 244dl turbo Drømmer om: Stor garasje med mange fete biler i. Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Navn: Achmed mahammed abid Alder: 20lixom Bil: BMW 316i med sota ruter, kombat styling og smugle-rom. Drømmer om: BMW 318i Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Navn: Kjetil Hidem Alder: Blir 22 i sommer Bosted: Brandbu Biler: Volvo 850 T5, Volvo 242 Turbo, Volvo 244 GLT Drømmer om: Eier det jeg har drømt om. Mangler hus å garasje Yrke: Serviceelektroniker MSN: hell_cruiser@hotmail.com Har egen volvo sjanger der;) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg