Dovring Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hehe, jeg kommer helt sikkert først, er vel ca 30 min unna. skal foresten treffe henne om ca 1 time :p Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hehe! :) hvis j ikke får haik med texascom, så drar j nå...! :) og da er j framme om 1,5-2 timer...! regner med at det går greit? :thumb Nærmer meg heidal nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hehe, jeg kommer helt sikkert først, er vel ca 30 min unna. skal foresten treffe henne om ca 1 time :p nå ødela du all morro her... doh Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 nå ødela du all morro her... doh ja, nå ble jeg såret.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Navn: Ann-Cathrin VangAlder: 19 år (20 i januar) Bosted: Nedre Heidal Yrke: Ferdig med bilelektronikk nå, men skal gå mer skole til høsten ( problemer med lærlingplasser. :( ) Bil jeg har: 86 mod 240 GLE, blir turbo til høsten. :D Neimen så søtt dette var da :). Planlegger turbo og greier. Det er jenta som har skjønt det ! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 ps. vi skulle ikke lagt ut selvdigger-bilder av oss selv også? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 ps. vi skulle ikke lagt ut selvdigger-bilder av oss selv også? Den som vil kan det :P Go for it :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Her er mitt innlegg til "selvdigger-bildet": ps. jeg har klippet håret og barbert meg siden den gang! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hehe!! gennialt formulert, lurer på hvordan hun ser ut jeg også ;)kan ikke alle bare legge ut msn adressen? ;) det du egentlig vil, er at hun skal gi deg SIN msn adresse, vel? ps. du lignet på eks-naboen min! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 det du egentlig vil, er at hun skal gi deg SIN msn adresse, vel? ps. du lignet på eks-naboen min! hehe, for eks det ja :) ex, nabon din? jaja. noen sier jeg likner på elvis også. hehe Råde i morra :) noen her som kommer?? msn : ealoken@hotmail.com Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 MSN: oestlien_racing@hotmail.com *Legg meg til* hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 jeg tror ikke jeg har plass til noen flere på min msn!! har så mange individer der med runde former på brystkassen. hehe, nei, har en del andre også :P mener vi har en annen thread om msn adresser her, men min msn adresse, er samme som volvo-power mailen! jeg har også fikset meg msn på Sony Ericsson K750i'en min i dag :) fungerer utmerket! man mekker seg konto på http://www.yamigo.com og huker av "kopier liste" (på engelsk står det) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 jeg tror ikke jeg har plass til noen flere på min msn!!(på engelsk står det) har du nyeste version er det plass til 700stk tviler på at du har så mange der jeg men... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 har du nyeste version er det plass til 700stk tviler på at du har så mange der jeg men... hmm.. jaja, bare prøv å legg dere til epost adressen min, om dere vil. jeg har på manuell godkjenning dog! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 selv-diggerbilde og selv-diggerbilde, kall det hva dere vil...! men bilde sier jo sitt... "hjernedød" rendøl i fyllesjuk-modus er ikke akkurat noe pent syn som dere kanskje ser... :rolleyes: hehe bare å legge til meg også, hvis noen har lyst (etter at bildet ble vist...) :) MSN: mblindstad@hotmail.com EDIT: etter bilde ble tatt, våkna den hjernedøde person som er på bilde, å ble normal igjen... å her er j igjen nå... 1 uke senere, i topp form riktignok...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg