Skrotnisse Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hahaha dette er morro og lese...gikk til og bli en morsom kontakt annonse....og kan vel med trygghet si dere har skremt bort dama....haha.... men men navn:thomas Alder: 22 år Bosted: tigerstaden Yrke: administrerende direktør Bil jeg har: 1981 242, motor på 350+++ og masse deler planer: vinne i lotto Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Jaja får kaste ut et lite bilde av meg også da! Gleder du deg til å møte meg i morgen nå Ealoken?? ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hahaha dette er morro og lese...gikk til og bli en morsom kontakt annonse....og kan vel med trygghet si dere har skremt bort dama....haha.... er ikke så lettskremt vettu.. er vant til d meste etter å ha gått tre år på skole sammen med bare gutter. :cool: Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hahaha dette er morro og lese...gikk til og bli en morsom kontakt annonse....og kan vel med trygghet si dere har skremt bort dama....haha.... men men navn:thomas Alder: 22 år Bosted: tigerstaden Yrke: administrerende direktør Bil jeg har: 1981 242, motor på 350+++ og masse deler planer: vinne i lotto hva skal man med egne kontakt-annonser, når man kan bruke bilforumet.net...? :) men er vel ikke lenge før hele tråden blir "låst og/eller Sensurert pga personopplysninger som ikke er tråd med regelverket, samt noen bilder som er av typen "kraftige scener"...!" ;) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Bra jeg ikke la ut det ekstreme da! ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 er ikke så lettskremt vettu.. er vant til d meste etter å ha gått tre år på skole sammen med bare gutter. :cool: bra vi ikke har skremt deg bort da...! ble nesten litt urolig for at vi hadde skremt bort den eneste jenta vi vet om på volvo-forumet her... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hehe, du altså HP, du er HP uansett åssen du ser ut :P bra du ikke ble skremt da Channah, men du må legge ut bilde også ;) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hehe, du altså HP, du er HP uansett åssen du ser ut :Pbra du ikke ble skremt da Channah, men du må legge ut bilde også ;) Mvh Erik Heeeelt enig med ealoken der! sleng opp ett bilde a Channah....! ;) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Faen skryte bilde av seg selv.... Hmmm fant bare skryte bilde av meg og samboeren jeg :hug: Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hahaha dette er morro og lese...gikk til og bli en morsom kontakt annonse....og kan vel med trygghet si dere har skremt bort dama....haha.... men men navn:thomas Alder: 22 år Bosted: tigerstaden Yrke: administrerende direktør Bil jeg har: 1981 242, motor på 350+++ og masse deler planer: vinne i lotto -Må bare gi litt ros her jeg ass! -Dette forumet (VolvoForumet) har en veldig god og sporty admin, i forhold til mange andre forum som jeg har vært på! Her kan man si det man vil (så godt som) og admin bare henger seg på og er med på latter'n :) Best av alt er de små ordene som står nederst i signaturen, som tyder på at han brenner for noe (volvo er best!) hehe. Er ingen andre admin'er på noen forumer jeg har vært borti som sier sine meninger rett ut i signaturen. :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Jaja får kaste ut et lite bilde av meg også da! Gleder du deg til å møte meg i morgen nå Ealoken?? ;) HP: TURBONEGER??? :D :D :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 eyy. jente som liker volvo *klappe* noen må legge opp en webhost som alle kan legge opp bilder av seg selv på da =) hehe.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 er d virkelig ingen andre jenter her.? bilde er på tur.. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 er fler jenter på forumet jo, men ikke på volvodelen :/ men hva var det du hadde gått sa du, bare bilelektro, eller vk1 kjøretøy? må da være enkelt å få lærlingplass som bilmekaniker ihvertfall. ikke noe problem her i byen ihvertfall, (vil jeg tro) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 -Må bare gi litt ros her jeg ass!-Dette forumet (VolvoForumet) har en veldig god og sporty admin, i forhold til mange andre forum som jeg har vært på! Her kan man si det man vil (så godt som) og admin bare henger seg på og er med på latter'n :) Best av alt er de små ordene som står nederst i signaturen, som tyder på at han brenner for noe (volvo er best!) hehe. Er ingen andre admin'er på noen forumer jeg har vært borti som sier sine meninger rett ut i signaturen. :) Må henge meg på litt her j også...! Syns virkelig det er ett skikkelig bra forumet dette her, mye hyggelig folk som både er hjelpsomme og trivelig å snakke/diskutere med... :volvsmile Og admin skal ha ros for at det er såpass bra som det har blitt...! Nok en gang! Ros til admin og ikke minst trivelige volvo-fans i "volvo-forumet", stå på! :thumb Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg