Gå til innhold

Hvem er gutta og jentene her?

Ranger emnet

VolvoTore

Anbefalte innlegg

• Svar 430
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er helt enig, volvo forumet er det beste :) alltid hjelp og uten dritt kasting :)

:offtopic

nå ligger bremseklossene mine på bordet forran meg, blir skruing når regnet gir seg :)

Er det mange som kommer på streetmeeten i morra?

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fler jenter på forumet jo, men ikke på volvodelen :/

men hva var det du hadde gått sa du, bare bilelektro, eller vk1 kjøretøy?

må da være enkelt å få lærlingplass som bilmekaniker ihvertfall. ikke noe problem her i byen ihvertfall, (vil jeg tro)

var volvo forumet jeg tenkte på..

har gått gk elektro, vk1 elektronikk og vk2 serviceelektronikk med fordypning i bilelektronikk. d ble for vanskelig med lærlingplasser, verkstedene er litt for skeptiske til d ettersom d er såpass ferskt. de sier også at vi må ha vk1 kjøretøy i tillegg. da må vi jo gå gk og vk1 igjen. men,men..

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var volvo forumet jeg tenkte på..

har gått gk elektro, vk1 elektronikk og vk2 serviceelektronikk med fordypning i bilelektronikk. d ble for vanskelig med lærlingplasser, verkstedene er litt for skeptiske til d ettersom d er såpass ferskt. de sier også at vi må ha vk1 kjøretøy i tillegg. da må vi jo gå gk og vk1 igjen. men,men..

j vurderte å gå akkurat det du har gått, men j valgte istedet:

GK Elektro

VK1 Elektronikk

VK2 Serviceelektroniker Fordypning Data og Kontor systemer.

Hørte litt rundt omkring før j søkte på 3 året mitt, og da skjønte j at det kunne bli vanskelig å få lærlingplass innen bilelektroniker akkurat pga at det er så ferskt...

Der j søkte lærlingplass i fjor, før j fikk jobb, var også tvilende til å ta meg inn pga utdanningen j hadde, de ville heller ha inn folk fra IKT-driftsfag...

men men, det j ville fram til, nesten samme utdanning... :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Channah: Du ser skikkelig bra ut! Også kjører du Volvo i tillegg... Hvorfor i alle dager kan det ikke finnes flere sånne jenter??

Tro meg, det finnes en god del flere, men du skal lete en stund for å finne noen... :P

Channah er jenta si det. Er gromt å se at det er pene jenter som liker å drive med bil & mekanisk. Det er meget spesielt altså, der har du noe å være stolt av og i tillegg, så kan du imponere gutta no helt grønnjævli med det! *Drømme: Se for meg Channah jobber på volvoverkstedet, tar imot min bil. Meg = HAKESLEPP* :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. her er det det gutta og jenta treffet..

Navn: E. Kristoffer Stålerød

Alder: hehe.. hva tror du? ;)

Jobb: Bil Service Tønsberg (Volvo)

Biler:

Volvo 940

->S90 luck med en toutch av R

->b230FT motor ( :bump snart Unknown motor [450hk minimum)] :cool: )

->sperre og mye morro

->4-5000w anlegg (ikke montert)

->for små felger til og fortelle om :shake osv osv...

->Ny lakk en de kommende måndene

Volvo 242

->Ferdig gatebil rigga karosseri

->Selges etter finich.. klar til montering av drivverk og motori osv.

Drøm:

hehe.. neste bilen mulig? dame i bilen.. breit på rudskogen med blå røyk fra *******... med pokal i hver hand?

hehe.. nei det er vell bare framtiden det :cocain:

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider