Gå til innhold

Hvem er gutta og jentene her?

Ranger emnet

VolvoTore

Anbefalte innlegg

Mener du han skulle lagt ut bilde av begge eller?? det hadde du vel likt din grisegutt.. Devil

hehe din tøysegutt...kroppen til bruno er deilig, er ikke det jeg sier...men blir det mer avsporing så må jeg stenge denne tråden.....nattaklem

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 430
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Koselig tråde detta her :)

men hva med å få et volvo treff på våler eller rudskogen? sånn som BMW og Calibra folka har.

Mvh Erik

hadde ikke vært noen dum idè det nei...! :)

Er det mange ifra volvo-forumet her som generelt skal nedover til rudskogen, med eller uten bil?

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke vært noen dum idè det nei...! :)

Er det mange ifra volvo-forumet her som generelt skal nedover til rudskogen, med eller uten bil?

jeg skal nedover på et av treffene, mulig to, men vet liksom ikke helt, jeg skal ikke kjøre med min bil der i affal, for mye Ricers.

Men vi burde få til et ordentlig bane treff med volvone.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ikke første som sier det men nei ikke dem/han jeg skal være! Liker dem ikke en gang! Skulle bare være litt skummel. Men den dagen lånte jeg mammas Mazda 323 så det var ikke såååå mange som ble redde! :)

Bare kødda jeg da :P hahaha, ser for meg deg med det utseendet i en liten mazda 323, hadde jeg sett deg råne rundt da, så trur jeg jeg hadde ledd meg skakk :P

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kødda jeg da :P hahaha, ser for meg deg med det utseendet i en liten mazda 323, hadde jeg sett deg råne rundt da, så trur jeg jeg hadde ledd meg skakk :P

Det gjorde de som møtte meg og!

Men skal til Rudskogen nå i Juli men ikke med V8 Volvo. Men håper den er klar til September slik at jeg kan teste den litt da! Skal bytte bremser forran på den bare.

Edit: og ordne gulvet og vise den på BT!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde de som møtte meg og!

Men skal til Rudskogen nå i Juli men ikke med V8 Volvo. Men håper den er klar til September slik at jeg kan teste den litt da! Skal bytte bremser forran på den bare.

Edit: og ordne gulvet og vise den på BT!

hmm, du skal se jeg brenner forbi deg, med mine VOLVOHESTER!!!

hehe, neida, men det er lov å drømme?

med litt overladning hadde det vært en annen sak dog :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, du skal se jeg brenner forbi deg, med mine VOLVOHESTER!!!

hehe, neida, men det er lov å drømme?

med litt overladning hadde det vært en annen sak dog :p

hehe.. drøm i vei gutter.. for dere må nok leve i min sky av blå røyk! ;)

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider