pahf Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Blir ikke helt det samme uten de to nei. men amrikanere å drifting, passer det bra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Blir ikke helt det samme uten de to nei. men amrikanere å drifting, passer det bra da? Leste litt om den filmen der for ca et halvt år siden, det var da de begynte å planlegge hvordan den skulle bli, og da sa de at det var sannsynlig at Vin Diesel skulle bli med, men ikke Paul Walker. Vin Diesel har vel funnet ut at han ikke årket det der han også da... Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Sto overskrift i haugesunds avis for noen måneders siden, "Advarer mot riskokere!" Tok meg en evighet å fatte at det faktisk var aparater som koker ris de mente :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Leste litt om den filmen der for ca et halvt år siden, det var da de begynte å planlegge hvordan den skulle bli, og da sa de at det var sannsynlig at Vin Diesel skulle bli med, men ikke Paul Walker. Vin Diesel har vel funnet ut at han ikke årket det der han også da... Hmm.. Jeg las i Max Power at Vin diesel skulle bli med i nr 3 jeg.. Kanskje han har trekt seg ja.. assman Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hurra... notin Da regner jeg med at det kommer endel flere gamle rwd biler med aluvinger og en hel haug tråder som heter "Var å drifta med Fiestaen idag, phat pics inside" :rolleyes: blah Ifølge mine kilder i Hollywood er dette et bilde av coveret: :D jeg skjønner ikke hvorfor folk er så kritiske, alle har vel bynt med dårlig utstyr når det gjelder motorsport. (selv om de HELT sikkert hadde foretrukket en 100 000$ ride) og du er ikke tvunget av lov til å åpne poster på forumet. at drifting blir mer allment tror jeg er bra, mer interesse=flere baner og sjåfører om folk kicker på hollywood effekter blanda med bilkjøring får det være deres sak, jeg synes en 10 sekunders snutt av en supradrift med et 3000kroners handycam slår ff1 2 og sikkert 3 og. men hver sin smak. så lenge folk ikke tar seg vann over hodet på veien fordi de skal være like tøffe i trynet som paul walker Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 hm var i butikken i dag, skulle ha meg en kvikk lunch, også så jeg en pose riskaker, var sikker på at det sto riskoker jeg :scared Det er ikke bra. Spionbilder fra F&F3, Editors wok! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnOOpY Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Enern er jævli kul, toern er jalla og trèern blir sikkert enda værre... Sitter jeg en lørdag og har lyst å se en god bilfilm så er det enern som blir slengt i spilleren.. Gode skuespillere, fete biler, bra handling og mye fet musikk..!! Digger introen på havna og byggingen av Supraen.. Skal mye til for å slå den første ass!! Drift i Japan ? Herregud !! :popcorn Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnOOpY Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Leste litt om den filmen der for ca et halvt år siden, det var da de begynte å planlegge hvordan den skulle bli, og da sa de at det var sannsynlig at Vin Diesel skulle bli med, men ikke Paul Walker. Vin Diesel har vel funnet ut at han ikke årket det der han også da... Hørtes fornuftig ut med tanke på storyen... ;) Kan ikke dumme seg ut vett... Må spille i filmer som ser ut til å bli svære, så han kan ta seg enda bedre betalt !! :) Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Det kan jo hende 3'a blir bra, siden paul walker ikke er med, makan til tallentløs skuespiller må man lete lenge etter, han har jo samma ansiktsutrykk og stemme hele tiden! Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg syns faktisk den første filmen var litt bra, hvertfall underholdene, men toeren var elendig, så tipper det samme skjer med den nye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 jeg skjønner ikke hvorfor folk er så kritiske, alle har vel bynt med dårlig utstyr når det gjelder motorsport. (selv om de HELT sikkert hadde foretrukket en 100 000$ ride) og du er ikke tvunget av lov til å åpne poster på forumet. at drifting blir mer allment tror jeg er bra, mer interesse=flere baner og sjåfører om folk kicker på hollywood effekter blanda med bilkjøring får det være deres sak, jeg synes en 10 sekunders snutt av en supradrift med et 3000kroners handycam slår ff1 2 og sikkert 3 og. men hver sin smak. så lenge folk ikke tar seg vann over hodet på veien fordi de skal være like tøffe i trynet som paul walker Siden du har quotet meg så lurer jeg sterkt på hva du egentlig vil frem til med ditt innlegg?, for jeg klarer ikke å koble helt her... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hørtes fornuftig ut med tanke på storyen... ;) Kan ikke dumme seg ut vett... Må spille i filmer som ser ut til å bli svære, så han kan ta seg enda bedre betalt !! :) Tror nok det var lurt av Vin Diesel å heller spille i Hitman 47-filmen framfor noe som helst som er nummer 3 i rekken av en dårlig trilogi. Litt synd med tanke på at de la opp til en brukbar oppfølger i 1'ern, men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Huff.. Hender at det er litt moro med FNF-film, men det er alltid så mange feil og glipper, samt dårlig skuespill som ødelegger. Pluss elendig story, da. Det verste, er at folk får dilla på Lexuslykter, og at Politiet blir enda mer hissige på alle bilinteresserte. "Råneløp!" Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Greit nok at filmene ikke er så bra, men god underholdning blir det uansett! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vqb Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 en film jeg kan anbefalle er 2 real 2 fast. (eller var det 2fast2real?) Det er ingen spillefilm, men artig er den :D Siter - 75 mk2 Ford Capri 2.0(is?) (venter på kjærlighet) - 740GL stv Supporter of Team Volvo Børnout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg