Skidracer Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Var en stund siden jeg hadde sett de, måtte sjekke. :D Den er sånn gull-oransje-gul farge, og helt riktig de fæle kromkapslene. Og det var en Mach 1. Bilen er nok kjørbar ja, men de juksa nok litt under innspillingen. Da den sladda inn i lyktestolpen med venstre framhjul først har jeg liten tro på forskjermen ble liggende paralellt med toppdekselet og hjulet fortsatt var på plass og roterende (Det er riktignok endel kast idet). Men GI60S 2... Tenker du på den med Nicholas Cage da eller finnes det enda en god gammel en? Du har filmen på vhs? Tror muligens den er litt missfarga. Musse er nemlig knalle kanarigul på min... :wonder De knakk noen styrestag da bilen trafflyktestolpen, da den faktisk treffer rett bak hjulet, og knakk radiatoren da han traff veisperringa ved cadillacbutikken (Noe han forøvrig ikke skulle... Han bare bremsa for sent) Ellers klarte bilen seg bra. Den hadde fullbur helt frem til dempertårna, og er litt mer solid slikt sett. H.B.Halicki som kjører Eleanor var en bilskroteier, som rakk å lage 3 filmer før han døde. De var i rask rekkefølge 60sec, The Junkman, og 60sec2, som ble laget i 1980, tror jeg. Du finner mer info på hjemmesiden hans. http://www.carcrashking.com Ser nå de har oppdatert siden med collectors sdit etc! må sjekke det ut! :D Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Har den på.... annet format. Men etter en titt på websiden blir nok litt bestillinger på meg straks. :D Så på traileren på siden, og bilen ser lite knall gul ut, mer oransje. Men det er vel øyet som ser går jeg ut i fra... Ser du på bulken som ble på forskjermen etter den kræsjen ser du at den traff midt på hjulet, og ikke bak eller på siden. ;) Ikke dårlig at vi klarte å hijacke en FnF tråd og gjøre den om til dette da! Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg