j0k3r Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Nå ser du åssen d hadde blitt md dem felgane på bilen, uten senking j0k3r!!! ser jo helt for j***lig ut!!! men trur d kan bli fint nok!! Hehe, legg merke til "sånn ca".. Veit jo at det blir mye bedre med senking.. Men ikke finerer enn go-merca :fuckme2: haha, joda. Klart den blir finere enn merca :) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Andrè Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Hehe, legg merke til "sånn ca"..Veit jo at det blir mye bedre med senking.. Men ikke finerer enn go-merca :fuckme2: haha, joda. Klart den blir finere enn merca :) hehe, jada, men trur du holder md 40senking a? lurte litt på å spørre unge hr. Haugen om han ville ta seg en tur, å prøve vinkelsliper`n min... hehe..... Opel er vel HAKKET råere enn mercedes!!! hehe :bump Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 finner du noen annen senking enn 40mm så må du skrike ut!! for det tror jeg jammen ikke finner... med mindre du bruker vinkelsliperen da:P tar meg frihet til å legge ut bilde av rekorden min!!:D med 40senking!:P ett styling tips er foresten at du kan laga en slik grill som jeg har, av en org grill!! =) Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-driver Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Finnes ikke senkesett til Rekord som senker mere enn 40mm. Men jeg vet at noen senker fjørskåler... Siter "sulten og tørst Rekord'n først" www.opel-rekord.com www.omc.ostfold.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 min var senket 130mm ca :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-driver Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Har du gjort av Rekorden din da?? Siter "sulten og tørst Rekord'n først" www.opel-rekord.com www.omc.ostfold.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrwd Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Hei. Noen som har forslag til styling til rekord e2? Har lyst til å ha på senator front fanger, men har lyst på noe mer lissom, så vis dere har noe forslag, eller noe å selge så si ifra!!! :) har ein lexmaul frontfanger og noen orginale sideskjørt tils. har også KOMPLETT servo fra rekord 2,2i CD (mener da pumpe, snekke, har hele rattstammen og alle rør som trengs), turteller instrument ++... har ikkje noe hast med å selge, men du kan jo komme med bud viss du er intr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Selger en senatorfanger som er kuttet i to på midten. Dette ble gjort med tanke på frakt. Ble enig med en kjøper att vi skulle gjøre det ettersom han likevel måtte gjøre d for å få den til å passe på rekord, men han trakk seg... Fangeren selges med grøftelys. Har også hvite blinklys fra senator til salgs. Bud ønskes.... BILDER: http://i18.photobucket.com/albums/b110/708ptr/Fanger.jpg http://i18.photobucket.com/albums/b110/708ptr/Fanger2.jpg Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 passer hvite blinkers fra senator på rekord `ca 1984 ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 hvis du "klipper og limer" litt så passer de! kan bruke huset fra rekord og glasset fra senator... Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrwd Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 passer hvite blinkers fra senator på rekord `ca 1984 ?? er ikkje blot on, men du får de til å passe... du må skjære litt i skjermane... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 er ikkje blot on, men du får de til å passe... du må skjære litt i skjermane... må du skjære i skjærmene å? tenkte det holdt med å skjære av litt på lyktglasse(plast) jeg... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 har ein lexmaul frontfanger og noen orginale sideskjørt tils. har også KOMPLETT servo fra rekord 2,2i CD (mener da pumpe, snekke, har hele rattstammen og alle rør som trengs), turteller instrument ++... har ikkje noe hast med å selge, men du kan jo komme med bud viss du er intr.. mye skal du ha for lexmaul fronten da?? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 min "litt" senka :) 40mm senking.. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Selger en senatorfanger som er kuttet i to på midten. Dette ble gjort med tanke på frakt. Ble enig med en kjøper att vi skulle gjøre det ettersom han likevel måtte gjøre d for å få den til å passe på rekord, men han trakk seg... Fangeren selges med grøftelys. Har også hvite blinklys fra senator til salgs. Bud ønskes.... BILDER: http://i18.photobucket.com/albums/b110/708ptr/Fanger.jpg http://i18.photobucket.com/albums/b110/708ptr/Fanger2.jpg mye hadde du tenkt deg for senator fangeren da? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg