Gå til innhold

Senk

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Har 2000 mod Passat 2.8 V6 4Motion vare og må få denne endel ned. Har org sportsunderstell men må ned ettpar cm til. Har leitet litt og finner ikke så mange senkefjærer til denne bilen, Eibach har men de senker kun 3,5 cm, jeg ønsker litt mer. Noen som vet om andre? H&R ser ikke ut til å ha...

Hvor mye kan en senke med org dempere?

Har selvsagt mest lyst på justerbart, men dette blir nok for dyrt nå når jeg kjøpte litt dyrere felger enn planlagt. Men dersom noen vet om noen rimelige, så gi beskjed!!!

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel ha råd til det når du har råd til en så dyr og grom bil? hehe eller brukte du for mye penger på bilen så du ikke har råd til noe til den? nei da.

Men hvis jeg var deg så ville ikke jeg kjøpt meg bare kortere fjærer på en så dyr og grom bil :) jeg har kortere fjærer på min passat men den er jo tross alt 14 år gamlere en din da.. hehe og det ble ikke noe spesielt godt å kjøre med egentlig..

Slengt ut noen bilder av kjærra di da.. har du gjort noe med den?

Så en dritt tøff sånn passat her i øyer i sommer ferien, sto no vw audi club merker på den, den var kanooon lav og fine felger :) + +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye du kan senke den kommer jo ann på hvor stor felger du vil ha på den.

På passaten min er det et hav av plass med 14" og knaller hjulbuer og innerskjermer med 17" Den er bare senker ca 35 mm og da..

Synses å huske at grensen for org dempere var 40 mm, men uanset. nye dempere er ikke å forakte da... (bortsett fra prisen da)

Beste er vel å prøve felger, og se hvor mye du kan senke den da.

:)

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har nettopp fått montert 40 mm senkefjærer på min 98 stv... Beholdt org. dempere, og det fungerer helt glimrings. Kjører på 17" felger med 225/45 dekk. Siden din fra før har sport-understell, og allerede er litt senket, kan dette kanskje bli litt mye? På Passat B5 kan man senke ned til 40 mm på org.dempere.

Demperne jeg har satt på er av merke AP Sportfahrwerke, og er kjøpt på Autospar.

De 40 mm gjorde seg VELDIG på min bil, og den sitter også mye bedre i svingene, samtidig som komforten fortsatt er der.

Det koster å være kar.... :D

Så mye styling...så lite penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider