MSpeed Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 har blitt forelsket i Candy farger nå. spesielt rød fargen.. vet at det finnes mange forskjellige Røde Candy farger og har hørt mye om en som heter Aplle Candy Red. er det noen som har et bilde av en bil med den fargen? og noen som vet hvor mye den lakken eller en annen rød Candy farge koster pr liter?? takker for all hjelp jeg kan få Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Det finnes vel bare en Candy Apple Red fra House of Color. Fargeforskjellene er avhengig av hva slags base du legger dem på. I katalogene fra House of Color tror jeg det er bilder fra 12 ulike basefarger... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 har blitt forelsket i Candy farger nå. spesielt rød fargen.. vet at det finnes mange forskjellige Røde Candy farger og har hørt mye om en som heter Aplle Candy Red. er det noen som har et bilde av en bil med den fargen? og noen som vet hvor mye den lakken eller en annen rød Candy farge koster pr liter?? takker for all hjelp jeg kan få Gold to candy red! :D :D :D POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORNO!! drømmer om den lakken på golfen Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg