j0k3r Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hei! Her er da bilen: Lurer litt på hva folk syns jeg skal gjøre med bilen min.. Tenkte jeg skulle ha en stripe i frontruta, men er ikke helt sikker på åssen.. Har kikka på de 2 i midten på bildet under (Rieger og Racing) : Hva tror dere om en av de..? Liker best Rieger jeg da :) --- Også hadde jeg tenkt meg en vinge og et bakrute deksel, som dissa: Hva tror dere om det? Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Blir vel litt dumt med Rieger-tuning på en bil som ikke har en eneste del fra Rieger?Bortsett fra kanskje lykte-dekslene? Ellers syns jeg bilen din er dønn strøken som den er, vet den er jobbet mye med av forrige eier, ikke ødelegg den med masse plast eller ting som ikke går overens med resten av bilen. Det er ihvertfall mitt tips;) Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Blir vel litt dumt med Rieger-tuning på en bil som ikke har en eneste del fra Rieger?Bortsett fra kanskje lykte-dekslene?Ellers syns jeg bilen din er dønn strøken som den er, vet den er jobbet mye med av forrige eier, ikke ødelegg den med masse plast eller ting som ikke går overens med resten av bilen. Det er ihvertfall mitt tips;) Har planer om å ha full rieger styling på etterhvert, men har ikke penger til det enda.. Tror du ikke bilen hadde blitt fin med det asså? Er veldig interssert i deres meninger, for er nemli usikker.. Tenkte det samme som deg, at det kanskje ikke blir noe fint med de tinga.. Uansett, så blir det hvertfall en stripe i frontruta :) hehe.. Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 gamle bilen til cecilie fra skien? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 gamle bilen til cecilie fra skien? Ja, det stemmer det :) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Da er det likere med en svart toppstripe ja. ikke ha noen rieger stripe før du har riegern. kan bli kurrant med den vingen, men har sansen for de litt mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Da er det likere med en svart toppstripe ja. ikke ha noen rieger stripe før du har riegern. kan bli kurrant med den vingen, men har sansen for de litt mindre. Ja, men blir liksom litt kjedelig med en ens-farga stripe å.. Men veit det blir dumt med rieger stripe uten rieger styling.. Men er noen som mener jeg burde kjøpe rød, ens-farga stripe.. Kan det bli noe fint? :rolleyes: Eller veit dere om noen steder dem har andre sånne striper, som er kule? Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lady In Red:) Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Ja, men blir liksom litt kjedelig med en ens-farga stripe å..Men veit det blir dumt med rieger stripe uten rieger styling.. Men er noen som mener jeg burde kjøpe rød, ens-farga stripe.. Kan det bli noe fint? :rolleyes: Eller veit dere om noen steder dem har andre sånne striper, som er kule? Har noen bilder av bilen med ett par forskjellige striper på..,kan ta og sende deg en dag.. ;) Grunn til at det ikke var noe stripe på når du kjøpte den er fordi jeg byttet frontruta bare noen uker før du kom og henta bilen... ;) Og ja..:den bilen ligger det mye kjærlighet i.. ;) Ta godt vare på den...;) Siter Jenter med hjerne kjører bil med stjerne ;) (*)Mercedes Benz Ladies(*) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Har noen bilder av bilen med ett par forskjellige striper på..,kan ta og sendedeg en dag.. ;) Grunn til at det ikke var noe stripe på når du kjøpte den er fordi jeg byttet frontruta bare noen uker før du kom og henta bilen... ;) Og ja..:den bilen ligger det mye kjærlighet i.. ;) Ta godt vare på den...;) Ok, send dem på msn en dag du har tid! Ja, er klar over at du bytta ut ruta.. Og har sett et bilde med en stripe på hvertfall, som jeg kan huske.. Tror det var på mb190klubb sida.. Klart jeg kommer til å ta vare på bilen, det veit du :) Og HUSK! Er antageligvis ikke lenge før du ser bilen igjen.. ;) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Har noen bilder av bilen med ett par forskjellige striper på..,kan ta og sendedeg en dag.. ;) Grunn til at det ikke var noe stripe på når du kjøpte den er fordi jeg byttet frontruta bare noen uker før du kom og henta bilen... ;) Og ja..:den bilen ligger det mye kjærlighet i.. ;) Ta godt vare på den...;) eeyyy mango jo:) lever du enda?cool... sombrero Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_rexten Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Hei. Viss du skulle gjordt noe med 190 en din så synest ikke jeg du bør gjøre noe mere en å få på en nyere fanger, og kansje med lippe. Det gjrø susen. 190ene er finest uten alt jålet. Eventuelt kunne du hive på noen større hjul. Men bilen er fin. Siter Its not how fast you drive , its how you drive fast!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Hei. Viss du skulle gjordt noe med 190 en din så synest ikke jeg du bør gjøre noe mere en å få på en nyere fanger, og kansje med lippe. Det gjrø susen. 190ene er finest uten alt jålet. Eventuelt kunne du hive på noen større hjul. Men bilen er fin. Ja tror penga går til stereo istdene gitt :) Men de felgene jeg har på nå, vil jeg beholde! :bump :pray MOMO :pray :bump Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lady In Red:) Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 eeyyy mango jo:) lever du enda?cool... sombrero Ja ja...,hakke daua enda... ;) Opptatt med ny bil vøttø... ;) Siter Jenter med hjerne kjører bil med stjerne ;) (*)Mercedes Benz Ladies(*) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 kor mykje er bilen senket? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 40mm, står det i vognkort.. Men den er en del lavere pga. at det kun sitter på de tynneste foringene.. Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg