j0k3r Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hei! Driver å ser litt på spillere, rundt omkring her.. Også kom jeg over denne: DEHP7700MP Og syns det var noe kjent med den.. Så gikk jeg tilbake på en side jeg hadde vært på før, og fant denne: DEH-P70BT Jeg vil tørre å påstå at dette er samme spiller'n, med forskjellig navn og forskjellig pris... Noen enige? Eller noen som kan forklare meg? Er det bare feil bilde på en av dem? Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 det er hvertfall bilder av to forskjellige spillere...det ser du jo på knappene blandt annet...kan hende det er europeisk modell og amerikansk? eller bare en ny og gamme modell av samme spillern... dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Hei!Driver å ser litt på spillere, rundt omkring her.. Også kom jeg over denne: DEHP7700MP Og syns det var noe kjent med den.. Så gikk jeg tilbake på en side jeg hadde vært på før, og fant denne: DEH-P70BT Jeg vil tørre å påstå at dette er samme spiller'n, med forskjellig navn og forskjellig pris... Noen enige? Eller noen som kan forklare meg? Er det bare feil bilde på en av dem? Det er mye likt på spillerene, men den ene har bluetooth, som gjør at du kan koble mobilen opp mot den, ringe og besvare telefonen med cd-spilleren, samt at du kan bruke cd-spilleren som handsfree. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King-Nothing Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Den spilleren hos megabillig.com har det 2005 designet til Pioneer, som da også den nye bluetooth spilleren hos bilradiospesialisten har. Er nok to forskellige spillere, selvom mye er likt. Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Ok, takker for svar.. Blei litt i tvil her, for når jeg trykka på det lille bildet på bilradiospes så kom det et stort bilde, som var omtrendt 100% likt som det på megabillig.. Men da er det 2 forskjellige spillere da hvertfall!? :) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Men da er det 2 forskjellige spillere da hvertfall!? :) Ja (ti tegn'''''''''') Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg