roadbloc Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Hva tror dere om å kanskje ha et eclipsetreff i oslo neste år? Eller hvor som helst... Noen som er med på d? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Eller i år? Jeg er vaffal med! Alle dere med eclipser, meld dere inn i norges eneste mitsubishi klubb for oss som ikke har terreng gående mitsuer :: http://mkn.gotdns.org/ Relativ ny klubb som har pr. dags dato 105 medlemer ifra hele norge. Så tar vi denne diskusjonen videre der hvor vi er flere.. - Stian S. Halvorsen Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olethomas Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 helt enig. burde arangere drag race også,for og sjekke hvem som har norgest raskeste eclipse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 helt enig. burde arangere drag race også,for og sjekke hvem som har norgest raskeste eclipse. Merker godt at du ikke har vert noe borti å arrangere biltreff.. Tar ca. 6 måner å søke om løyve til å ha Dragrace + du trenger brannvesenet på plass og politi osv. Så det er ikke bare bare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olethomas Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 merker godt? har faktisk vært på mange biltreff.. var det ikke snakk om til neste år da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 im in;) Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oztheman Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 bare å si ifra hvor og når det så skal jeg se om jeg kan få kommet Siter STREETRACING IS NOT A CRIME! 93 Eclipse GS 2.0 DOCH 16v F-16 Weapon system RNoAF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Jeg er med hvertfall! Men nå er jo denne tråden relativt gammel... hvordan er inntressen for treff nå da tro ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 har en kompis som har en eclipse, den får jeg sikkert låne så det er bare å si fra hvor og når så skal jeg se om jeg/vi kan ta oss en tur vi også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Jeg kjøper meg en til uka, så jeg er med :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pentagon Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Bare å si ifra. Jeg er med. Selvom bilen ikke ser ut for øyeblikket så møter jeg opp. Siter Dsm Eclipse Gst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Linken til klubben er død.:( Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Er ikke mangen terrengående Mitsuer på http://www.mitsubishi-klubben.no Er en del med Eclipser der ;) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokey Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Da var vel egentlig spørsmålet åssen det går med det der eclipse treffet. Høres veldig intressant ut og eg er glatt med. Ser også ut som at det er veldig mange andre intressert også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Lein Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Lett klar for det ja! Siter Definition of Old-School Hybrid Technology: Burns both GAS and RUBBER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg