j0k3r Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Kanskje dumt spørsmål, men fant det ikke ut i farta her.. Også er det litt hastverk :) Så noen som kan si meg sånn kjapt hvordan jeg får ut hattehylla? Skal koble om noe, også må jeg gjøre det nå med en gang.. Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Den er skrudd under ifra, så du må inn i bagasjen og skru av de skruene der. De i hjørnet kan være litt triky mener jeg å huske. Korriger meg om jeg tar feil, lenge siden sist jeg drev på med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Ikke skrudd, bare ta ut bakseteryggen, så kan du løfte den ut. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Ikke skrudd, bare ta ut bakseteryggen, så kan du løfte den ut. + en 4-5 plastik propper... :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 + en 4-5 plastik propper... :bump som går i stykker når du er nær de :P hadde den ute for ikke så lenge siden da jeg satte i høytalere, noe dritt å kutte høl i karrossen der altså.. fysj :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg