Gå til innhold

Hentet pakke fra USA

Ranger emnet


70c

Anbefalte innlegg

Nei, kjøpte det av en nettbutikk i USA.

 

Kanskje noen lurer på hvilken nettbutikk? :D

 

Jeg bestilte mine rett fra JDM OPTION, vet de har det på raceonusa.com også...

 

Men, ryddigst hos http://www.JDMOption.com (selv om min pakke tok turen USA-OSLO-USA-Bærum før jeg fikk den)

 

Men sikkert billigere andre steder.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra JDMoption.com jeg også. Tror ikke akkurat de DVDene er spesielt billigere (kanskje eldre utgaver) andre steder enn den ofisielle siden, ligger på rundt $19 de fleste steder. Fikk ikke bestilt via systemet deres, det ville ikke akseptere å sende til Norge, så jeg kontaktet dem på mail. Veldig bra service og oppfølging, sendte pakken direkte til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra JDMoption.com jeg også. Tror ikke akkurat de DVDene er spesielt billigere (kanskje eldre utgaver) andre steder enn den ofisielle siden, ligger på rundt $19 de fleste steder.

 

Nei, noterte meg det jeg også. så da tenkte jeg det var tryggest å bestille derfra

 

 

Fikk ikke bestilt via systemet deres, det ville ikke akseptere å sende til Norge, så jeg kontaktet dem på mail.
Så rart, bestillingen min gikk rett gjennom i systemet deres (grunnen etil at den måte en ekstra tur over sjøen var fordi de hadde misforstått billing adress og leveringsadresse)
Veldig bra service og oppfølging, sendte pakken direkte til meg.
Helt enig, relativt raske til å svare på mail

 

Forresten, bestilte du sånn abbonements greie siden du gikk med all merchandisen ved siden av?

 

Hva kom tollen på på hele greia forresten? 25% eller mer?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekkoj, Bestilte ikke abbonement nei, t-skjorten og nøkkelholderen bestilte jeg sammen med DVDene. Det var kun klistremerkene som kom gratis. Husker jeg riktig kom det på 420 kr, har ikke lappen foran meg her. Hvis verdien er under 1000 kr tror jeg man betaler mindre, men om man er over kan jeg lære til neste gang, og bestille enda mer! birthday

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekkoj, Bestilte ikke abbonement nei, t-skjorten og nøkkelholderen bestilte jeg sammen med DVDene. Det var kun klistremerkene som kom gratis. Husker jeg riktig kom det på 420 kr, har ikke lappen foran meg her. Hvis verdien er under 1000 kr tror jeg man betaler mindre, men om man er over kan jeg lære til neste gang, og bestille enda mer! birthday

 

Hvakompåfirehundreogtjuekronersadu?

 

Tollen håper jeg? For om du ikke ga mer enn 420 for alt sammen må du ha gjort en superdeal :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår