JOKKEBB3 Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Må bare få minne på treffet i helgen i Haugesund!!!! Det blir bl.a. motorknusing og dB Drag..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Gleeeeder meg! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Jeg kommer. Koster det 100 å komme inn med sykkel også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOKKEBB3 Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 nei, prisen for inngang er 50,- pr pers... dette er uavhengig om du stiller med bil eller ikke... 100,- var på cruisingen tidligere idag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Må bare få minne på treffet i helgen i Haugesund!!!! Det blir bl.a. motorknusing og dB Drag..... Det ble en våt opplevelse i dag, men heldigvis var det mange feite biler som hadde tatt turen. Treffets høydare var uten tvil Kim's mildt sagt sinnsyke Skyline 34 Gt-r v-spec som etter sigende bremser OVER 1000HK. på Racefuel og 2xnoz. Vant uten tvil publikumsprisen.http://img.photobucket.com/albums/v201/Pedi635/Familie/Skylinemotor002.jpg Bergenserene var frempå i dag, og den nydelige Supraen fikk også fortjent heder. Vår egen Ante "Byggskum" Andersen kunne endelig vise frem sin unike Nissan 180sx som har en sr20-det motor og en lakk som kunne fått Carl I Hagen til å stemme RV fremstår som en helt syk showbil. Mr2 turbo'n med kamelonlakk som ligger rundt 450hk PÅ BAKHJULA underholdt publikume med turtallsonani som minnet mer om en R-sykkel enn en bil. Syke satan for en lyd. Link og bilder kommer etterhvert! -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Det er 420 hk på hjula på MR2en, samt han drar 9000 rpm. Eg går ut i fra at han stiller på Veibil til helga og kjører banekjøring der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg