Gå til innhold

kjøpt felger i dag

Ranger emnet

dansken

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har snakka med opel bolter er ok . Fandt problemet begge hjullagre bak er løse :aug: :aug: dette må verre orsaken til det rister volsomt i hastigheter.

så olso tur blir det ikke . =(

AUDA...

skiftet et lager her om dagen jeg, de koster 15-1600 kr stk hos opel (ihvertfall til 1,8literen min, veit ikke om det er samme på din).

Men, om det er lagerene dine, så burde du ha merket det på de andre hjulene dine også. Regner med at du mener at lagerene dine er ødelagte? Det eneste stedet et lager kan være løst er der det er festet i bærearmen eller hva det heter, og det høres usannsynlig ut, for da er jo bremseskjold og feste til calipperen også løst.

Sikker på at det er lageret som er løst/ødelagt? har du slark om du forsøker å rikke på hjulene?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du slark om du forsøker å rikke på hjulene?

ja har slark om eg rikker på hjulene.

Snakket med opel i stavanger der finnes 2 typer hjulager til min bil .

type 1. kan strammes opp

type 2 hermetisk lukket system kan ikke strammes opp må bytte,s

system nr 1 er der et narvdeksel en kan ta av og stramme den mutter som er der vist nok.

skal se på dette nå , håper eg har type 1 =)

har eg type 2 så koster dette mye cash =(

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du slark om du forsøker å rikke på hjulene?

ja har slark om eg rikker på hjulene.

Snakket med opel i stavanger der finnes 2 typer hjulager til min bil .

type 1. kan strammes opp

type 2 hermetisk lukket system kan ikke strammes opp må bytte,s

system nr 1 er der et narvdeksel en kan ta av og stramme den mutter som er der vist nok.

skal se på dette nå , håper eg har type 1 =)

har eg type 2 så koster dette mye cash =(

Ja, vi får håpe det.. jeg hadde ingen strammemuligheter på min, men så har jeg 4 bolts nav også da.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør innom dekksenteret på Storo når du først er i oslo (eller en eller annen sånn sjappe, vianor, dekkmann eller noe), de har det sikkert her, koster 20-40 kr p stk.

Mine senterringer er det ikke slakk i i det heletatt, må vippe de av med skrutrekker når jeg skal ha de av.

MEN, slike senterringproblemer skal egentlig bare merkes i høyere hastigheter 70km/t ++ ? DEt gjorde det ihvertfall hos meg når jeg haded glemt å sette de på.

Kompisen min sin tante som eier stedet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ KJEKT ME NYE FELGER :D

hehe, makan te uflaks du sko ha :)

Tror gjerna eg såg deg kjøra i den golfn din idag? om den er kvide å lage ein sinnsyge lyd :D

hehe får ha lykke te på turen din te oslo :)

Hvor lang tid går det å kjøre til oslo, 65mil? sann ca holder farts grensa.. ? :)

- Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod.

[x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod.

[x]Derbi Senda SM 02mod.

[x]Mazda 626 2,0 82mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her som trenger 17" felger med dekk a??? :D 215/40-17 Sava dekk (ny pris 7000kr) kjørt med dem i 2mnd ca....har også et annet sett...husker ikke dekk dimensjon:(

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider