ClusterOne Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Noen som vet om Kollevold har åpent på lørdager? Eventuelt noen i Oslo som selger olje.. Skulle hatt innsatsolje til k&n filteret mitt.. bør vel gå greit å vaske det i vann for så å la det lufttørke før det oljes inn? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Det er bosch luftmengdemåler på merchedes 190, mener je, er litt usikker, luftmengdemåleren er firkanta og er skrudd inn i filterboksen med 4 skruer. I så fall trenger du bare et 3" filteradapter og et universalfilter. Har filteradapter til kr 95,- på tstuning, billigere får du det ikke, og er bedre kvalitet enn det plastikkgreiene som følger med på k&n filtrene! http://www.tstuning.com/shop/product_info.php?products_id=160 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Men er det no forskjell på kvaliteten på sportsluftfilteret fra Torshov kontra K&N sine filtre? Vet ikke jeg. Det med antall hesterkrefter som er maks står det ikke noe om på torshov filteret tror jeg. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Vil et K/N filter slippe gjennom meir rusk enn et orginalt filter?Dvs være skadelig for motoren? Det har vært en del diskusjoner om akkurat det, men eg vil tru at med et jevnlig vedlikeholdt KN filter blir filtreringa bortimot like god, eller like god som på et orginalt papirfilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Kva meines med vedlikehald da? Rense med dinna olja? Berre fylle olje rett i fileteret? Må det gjeres ofte? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Rengjørinng og innoljing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Sorry for mye masing å surr, men er litt n00b i detta.. Men da kommer jeg til å kjøpe et av de største konfiltera og finne en sånn overgang fra en 240 da :) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg