acoupe Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Frontfangeren min trenger litt pleie og vedlikehold så jeg må ta av fangeren. Hvordan tar jeg den av ? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 mener den sitter oppunder bak blinklytene lissom med 2stk 17 bolter på hver side + at du må skru løs innerskjermer og luftekanaler fra fangeren... :) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corre Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Ta ut blinklys og tåkelys fra fanger. Skru løs luftekanaler til bremser og ic og løsne temperatursensoren på venstre "bremseluftekanal"(sett forfra). Løsne skruer til innerskjermer. Legg deg under bilen og finn to 17mm bolter på hver side som står 5-10 cm fra hverandre, disse kan se ut som om de holder fast noe helt annet enn fangeren, men du trenger ikke å være redd for at du skrur av noe du ikke skal. Disse boltene har en tendens til å sitte som sveiset fast, så ha skikkelig verktøy. Nå er d bare å lirke ut fangeren, men d kan være du må lirke den ut av festene på innerskjermen... Vil også anbefale deg å jekke opp bilen, ellers er d vanskelig å komme til 17mm boltene. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg