Johnny86 Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Kan alle få en sånn liste ?? Hadde vært artig med en sånnen... Kosta det noe ?? Jeg bare dro inn til min lokale BMW forhandler, og ga dem reg. nr på bilen min. da printa de bare ut lista. kostet ingen ting. 1. Alufelger2. M-tech pakke 3. Smokers pakke (askebeger i konsoll) 4. Tåkelys 5. M-tech understell 6. Høytsittende bremselys Takk til Dr_S for hjelpen. :) - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Blei kjørt på bakfra i dag. Ingen store skader men må lakkere. Så hvis noen i nærheten av tønsberg har en orginalbakfanger liggende å vil selge billig, MÅ de ta kontakt, i og med at hu som kjørte i meg skal betale lakking. - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Blei kjørt på bakfra i dag. Ingen store skader men må lakkere. Så hvis noen i nærheten av tønsberg har en orginalbakfanger liggende å vil selge billig, MÅ de ta kontakt, i og med at hu som kjørte i meg skal betale lakking. Jeg bor ikke i Tønsberg (Oslo), men har et par-tre helt originale hekkfangere til E36 Coupé liggende å støve ned i garasjen. Du kan få de for en symbolsk sum. Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Sitat:Opprinnelig skrevet av Dr_S Kan alle få en sånn liste ?? Hadde vært artig med en sånnen... Kosta det noe ?? Jeg bare dro inn til min lokale BMW forhandler, og ga dem reg. nr på bilen min. da printa de bare ut lista. kostet ingen ting. Hehe, var nok ikke jeg som spurte om det der, men ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Hehe, var nok ikke jeg som spurte om det der, men ;) hehe. skjønner ikke helt hvordan jeg har fått til det men. - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Jeg har jo også bestilt disse lyktene du har. Tok det lang tid før du fikk de eller? Jeg er en utålmodig kar når jeg venter på bildeler ;) Har venta 1 uke nå :) 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Bestilte du fra maxam-tuning? Det var der jeg bestilte, og med mindre jeg husker feil, måtte jeg vente ca. 3 uker. Ringte og maste flere ganger, og det endte med at jeg måtte dra å hente di i fredrikstad. Han som driver maxam, var faktisk veldig hyggelig, og pressa leverandørene for at jeg skulle få varen fortere. Var faktisk ikke hans feil at leveringstida blei lang. så mitt råd er at hvis du er utolmodig, ring å snakk med dem. - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Som regel når du bestiller fra et firma, tar det en stund før de betsiller varen hos sin leverandør. Dette pga de samler opp flere bestillinger, før de bestiller hos grossist/leverandør. Men dette sier de ikke til deg som kunde :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Jeg bestilte fra Maxam ja! Prøvd å ringe de i hele dag jeg, men er enten opptatt eller ingen som tar telefonen. 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 jævlig fet syntes de svarte angeleyes'ene passa utolig godt på den. HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 hehe. takk for det. kommer snart m3 front, ny bakfanger, med m3 defuser. blir bra. - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 På tide med litt oppdatering nå. Har byttet Rieger baken, med en original (Stor takk til Bjerke Motorsport), og synes det blei bra. Før: (Espen3k koser seg med Würst) Etter: Skal møte Dr_S etterpå, for å skaffe lista som skal være der M3 deffuseren kommer. M3 speil er til lakkering, så disse kommer på til uka. Og til Jonte: Liten kosepakke blir sendt til mandag. - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 åå, det ble såå mye bedre :D 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Håper den passer da, jondepon! :) Flaks jeg fant den delen egentlig :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg synes også det blei såå mye bedre. Her er lista montert. Takk til verdens største gullgutt av en knupp (Dr_S) som sponset med lista. takk igjen. Bjerke motorsport fortjener også enda en takk. - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg