Gå til innhold

Endelig ny bil: BMW 318is

Ranger emnet

Johnny86

Anbefalte innlegg

Du trenger senk!

hehe, dette er noe jeg er fullt klar over, og er 1. prio når fronten er fiksa. har folk gode alternativer til senk, som ikke koster skjorta, er det bare og komme med dem. alt taes imot med takk.

Det med fangeren, er at dette er en riegerfanger, og alt er sammenstøpt. er nok ikke satt på etterpå.

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, dette er noe jeg er fullt klar over, og er 1. prio når fronten er fiksa. har folk gode alternativer til senk, som ikke koster skjorta, er det bare og komme med dem. alt taes imot med takk.

Det med fangeren, er at dette er en riegerfanger, og alt er sammenstøpt. er nok ikke satt på etterpå.

Send meg en PM skal vi se hva vi klarer å ordne.. ;)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Ta av dekslene bak pæra noen dager, evt. kjør med nærlys 2-3 dager. Går utifra du kjører tåke+park, det gjør at dugg kommer raskt da lykten ikke varmes opp på samme måte.

Kjører med nærlys så og si hver dag grunnet dårlig kontakt i det ene tåkelyset. Skal prøve ut tipset om dekslene.

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det veit jeg ikke om gidder. Da må jeg jo sansynelighvis vente veldig lenge igjen. Prøver noen andre metoder først ihvertfall.

Jeg har snakka med de, så skal ikke ta mange dagene. Men den butikken der er no treige greier!

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lille jonemann sku breise litt da vettu, i kjent stil, leggern breit inn en vei så kommer kontraen en 3-4 ganger før den kommer fra alvor, 180 grader å rett ut :D Satt ikke på men snakka me'n... Bare mindre plast skader sett bort i fra fangeren. Han hadde sikkert sett på gatebilfilmen før han dro ut :crazysant :drive2 Har en tendens til å bli litt gira da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille jonemann sku breise litt da vettu, i kjent stil, leggern breit inn en vei så kommer kontraen en 3-4 ganger før den kommer fra alvor, 180 grader å rett ut :D Satt ikke på men snakka me'n... Bare mindre plast skader sett bort i fra fangeren. Han hadde sikkert sett på gatebilfilmen før han dro ut :crazysant :drive2 Har en tendens til å bli litt gira da :D

Hadde faktisk sett på gatebil ja. hehe. Deler er bestilt, og jeg GLEDER meg.

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår