Gå til innhold

Endelig ny bil: BMW 318is

Ranger emnet

Johnny86

Anbefalte innlegg

Takk i like måte =) artig å leke litt med andre BMWer også! Selvom Espen kanskje ble litt småsinna på meg??heh.. var ikke sånn ment da, men det ordner seg! Tror du shortskift er noe for siv?

Tror absolutt det er noe for Siv. Hvis hu er i tvil om det er 400 vel investerte kroner, kan hu bare prøve min, så tror jeg hu er enig.

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk i like måte =) artig å leke litt med andre BMWer også! Selvom Espen kanskje ble litt småsinna på meg??heh.. var ikke sånn ment da, men det ordner seg! Tror du shortskift er noe for siv?

Blei jeg?

Takk for i går ja, men dere skulle absolutt vært med til Larvik, mer snø og 92382938 ganger bedre plasser å leke seg på. Geira og meg holdt på lenge utover natta :)

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei jeg?

Takk for i går ja, men dere skulle absolutt vært med til Larvik, mer snø og 92382938 ganger bedre plasser å leke seg på. Geira og meg holdt på lenge utover natta :)

Hehe.. mente nok ikke deg vettu. :) ble bare sluppet en litt småfrekk kommentar mellom E36 4cyl bilene:P men får håpe det blir glemt;)

Artig å leke! Bedre forhold i Larvik tviler jeg ikke på! Hvordan ser onkel politi på dette der nede da? kontra her..

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår