Brandtenborg Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Tenkte jeg skulle sette inn oljetrykksmåler og lurer på hvem av disse følerne som er riktig og kople seg inn på? Er det nr. 1 eller 2? Nr. 1: Det er en føler som går inn over oljefilteret. Nr. 2: Det er en foler som går inn i siden på blokka. Moteren er en 1,6 liters Vw Jetta motor. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by Karlsen Tenkte jeg skulle sette inn oljetrykksmåler og lurer på hvem av disse følerne som er riktig og kople seg inn på? Er det nr. 1 eller 2? Nr. 1: Det er en føler som går inn over oljefilteret. Nr. 2: Det er en foler som går inn i siden på blokka. Moteren er en 1,6 liters Vw Jetta motor. Begge 2 er faktisk til olje trykk... Kan bruke den du vil... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Takk ska du ha! Da er det jo greit! Men hva er poenget? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by Karlsen Takk ska du ha! Da er det jo greit! Men hva er poenget? Jeg tror den ene er for lavt trykk og den andre er for høyt trykk.... er ikke sikker jeg.... mener det er noe sånt... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Ok.. Jeg har ikke peil. men da koler jeg meg inn på den øverste, jeg.. Best plass der. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Originally posted by MrHappy Jeg tror den ene er for lavt trykk og den andre er for høyt trykk.... er ikke sikker jeg.... mener det er noe sånt... :) stemmer det.... skal vel være høyest trykk på den nederste og lavest ved den øverste... ser de fleste kobler seg inn på den øverste, er jo viktigst å måle om det er trykk i toppen egentlig. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Hva med en motor vask?:D :D :D Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Uhm... det er vesentlig å sette dem rett, hvorfor ? Jo .. om den øverste mister trykk så begynner oljelampa å lyse, om den nederste mister trykk så skal det(i teorien) begynne å si biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip i intrumentet. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.