Gå til innhold

Bilen min forøkt stjålet

Ranger emnet

Klokka

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjør som min gamle skolelærer på mekken. Han var også plaget med innbrudd i bilen sin, en tynn sponplate på sitteputa med setetrekk over, i sponplaten hadde han festet en haug med fiskekroker (og dem er det mothaker på) + barberblader under dørhåndtaket, en morgen han kom ut så satt det en kar der likbleik i trynet og tviholdt i rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som min gamle skolelærer på mekken. Han var også plaget med innbrudd i bilen sin, en tynn sponplate på sitteputa med setetrekk over, i sponplaten hadde han festet en haug med fiskekroker (og dem er det mothaker på) + barberblader under dørhåndtaket, en morgen han kom ut så satt det en kar der likbleik i trynet og tviholdt i rattet.

HEHE!!

J*vli bra! Fange skurken på kroken og torturere/skremme han endel etterpå Devil

VOLVO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er en vandrehistorie som alle lærere på mekken forteller elevene sine.. hehe.. Hørt den jeg også, men fikk jeg også vite at eieren av bilen ble arrestert for legemsbeskadigelse.. Etter norsk lov er det jo akkurat det det er.. Får håpe innbrudstyven ikke annmelder og det der er et fint anti-innbrudds-system.. hehe

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe......... har montert noke på bilen min som gjer at dei fleste rømmer fort når dei prøver å stjele bilen min.... fint å vera elektriker å laga eigne system....

yodude Fortell? :)

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er en vandrehistorie som alle lærere på mekken forteller elevene sine.. hehe.. Hørt den jeg også, men fikk jeg også vite at eieren av bilen ble arrestert for legemsbeskadigelse.. Etter norsk lov er det jo akkurat det det er.. Får håpe innbrudstyven ikke annmelder og det der er et fint anti-innbrudds-system.. hehe

Etter norsk lov er det helt sikkert legemsbeskadigelse. Problemet er bare at personen som skadet seg var på et sted han ikke skulle være, og tiltalte heller ikke ønsket at han skulle være. Idioter som bryter seg inn i biler fortjener faen ikke bedre likevel...

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg bare lurer på en liten OT ting...

Hvorfor sitter trådstarter å røyke uten bukse? Og tar av seg genseren for å løpe? :roll:

Som sagt; han satt å røkte, og det var ikke petterøe's for å si det sånn:)

'84 Alfa Romeo GTV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedfag i THC :)

Men du som er elektriker, hvordan fungerer systemet ditt?

Har også hørt at med Netcom sin buddy tjeneste kan man gå inn på nettet og se ett kart over Byen du er i med en rød prikk der mobilen befinner seg. Denne tjenesten kan også brukes på Kontantkortabb.

Man tar 1.stk gammel nokia med 12V lader, kjøper kontantkort til den. registrerer den opp mot netcom buddy. Lurer laderen inn på el. nettet på bilen, alle lyder avslått selvfølgelig. Skrur ut dashbordet, monterer denne på innsiden av torpedoveggen eller no. Så kan du alltid gå inn på nettet og se hvor bilen er ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedfag i THC :)

Men du som er elektriker, hvordan fungerer systemet ditt?

Har også hørt at med Netcom sin buddy tjeneste kan man gå inn på nettet og se ett kart over Byen du er i med en rød prikk der mobilen befinner seg. Denne tjenesten kan også brukes på Kontantkortabb.

Man tar 1.stk gammel nokia med 12V lader, kjøper kontantkort til den. registrerer den opp mot netcom buddy. Lurer laderen inn på el. nettet på bilen, alle lyder avslått selvfølgelig. Skrur ut dashbordet, monterer denne på innsiden av torpedoveggen eller no. Så kan du alltid gå inn på nettet og se hvor bilen er ....

Ikke dumt! Bare synd det koster penger med abonnement...

Dyr alarm i lengden, men faen så morsomt det da hadde vært om noen stjal bilen:)

'84 Alfa Romeo GTV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det koste noe?

Kontantkortet kommer jo med 150(?) kroner. Og da betaler man jo ikke månedsavgift. Det buddy greiene koster heller ikke noe, kun 3-5 kroner hver gang man bruker det..

Var litt kjapp med å lese det der...

'84 Alfa Romeo GTV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med og koble opp "tåregass" system lixom? bare noe jeg har tenkt litt på:) f.eks IR sensor som man har "av/på" bryter uttafor bilen der ingen finner den...:) så når noen åpner den,spruter det tåregass i bilen, riktignokk...blir litt "fucked" og sitte der litt i etterkant...men bedre med en tåre i kroken enn bilen borte ass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider