Cooolman Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg skal nå senke bilen min, er så lei av å kjøre "traktor" hehe. Men ettersom lærlinglønn ikke er den beste så lurer jeg på å først invistere i kun fjærer først. og heller kjøpe meg senke dempere etterpå når jeg får råd! Eller å få meg et justerbart. Så dette er i såfall kun en midlertidig løsning. Jeg lurer derfor på om noen har erfaring med dette. Bilen skal senkes 60mm framme og 40mm bak. Fra det jeg har hørt så kan bilen ikke senkes mere enn 40mm uten å bytte til kortere dempere men at Golfen er et untak og kan senkes 60mm. Tusen takk for råd og hjelp! :) mvh Cooolman Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg