volvo242TIC Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 se på denne, og smil :D jucied Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 bra dame :popcorn Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Spillet så ikke så fett ut?? Men reklamen hadde de fått til :D :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Har holdt på og laste ned spille en stund og det ble ferdig i går, starta og spille det så vidt i går kveld og sletta det til morran i dag. Spillet er ræva. om dere vil ha en mere urealistisk versjon av need for speed underground så anbefaler jeg dette for dere. Fikk faktisk nesten lyst til og laste ned underground 2 igjen når jeg spillte det. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Har holdt på og laste ned spille en stund og det ble ferdig i går, starta og spille det så vidt i går kveld og sletta det til morran i dag. Spillet er ræva. om dere vil ha en mere urealistisk versjon av need for speed underground så anbefaler jeg dette for dere. Fikk faktisk nesten lyst til og laste ned underground 2 igjen når jeg spillte det. Syntes faktisk akkurat det motsatte, du har jo ikke kjørt mye bil så du kanke bedømme det.. Spillet var mer realistisk enn nfs u2, råe lyder.. Prøv det med DFP rattet så syns du nok ikke at det er dårlig lenger ;) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 reklamen var iallefall kul..uavhenig om spillet suger eller ikke :pimp :titties: :titties: Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 reklamen var iallefall kul..uavhenig om spillet suger eller ikke :pimp :titties: :titties: Hehe.. Ja! Tviler på at den kommer på norsk tv med det første men ;) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hehe.. Ja! Tviler på at den kommer på norsk tv med det første men ;)MeSs Er jo kun småe unger som får lov til å kle av seg på norsk tv..hmm..rart :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Den som sier dette spillet er kjipt tror jeg ikke har spilt det noen særlig... enda værre blir det når det sammenlignes med NFSU2. Kjørefølelsen i Juiced i en helt annen dimmensjon enn "kjørefølelsen" i NFS. Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Syntes faktisk akkurat det motsatte, du har jo ikke kjørt mye bil så du kanke bedømme det.. Spillet var mer realistisk enn nfs u2, råe lyder.. Prøv det med DFP rattet så syns du nok ikke at det er dårlig lenger ;)MeSs hmm har kjørt en del bil jo, jeg spillte ikke lenge men ut ifra det jeg spillte så virka det ikke på meg somd et var så bra, i alle fall ikk i den farta det gikk og ta svinger og sånn, men jaja. smak og behag, men syntes ikke noe særlig om dette spille. måtte stille ganske bra ned på grafikk og sånn da:(som var litt synd Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hmm har kjørt en del bil jo, jeg spillte ikke lenge men ut ifra det jeg spillte så virka det ikke på meg somd et var så bra, i alle fall ikk i den farta det gikk og ta svinger og sånn, men jaja. smak og behag, men syntes ikke noe særlig om dette spille. måtte stille ganske bra ned på grafikk og sånn da:(som var litt synd Uansett.. du er jo ikke gammel nok til å kjøre bil, så vent med den uttalelsen om at det ikke er realistisk til du har hatt lappen på bil ett år eller 2 du ;) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Mhm.. Spillet er kjempe bra. Merker sinnsyk forskjell på fwd, rwd og 4x4. Jeg vil si at dette er bedre en NFSU 2 i fysikk det sier jo spille-anmeldere som har testet spillet å. Men smak og behag. Jeg liker spillet iverthfall :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Bra denne reklam !! Fett !!!!!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Uansett.. du er jo ikke gammel nok til å kjøre bil, så vent med den uttalelsen om at det ikke er realistisk til du har hatt lappen på bil ett år eller 2 du ;)MeSs hmm ja jeg skal gjøre det. hehe Prøv i virkeligheten og ta en sving så fort som du kan gjøre på spillet a. kjørte løp trengte så vidt og bremse en eneste gang. full sving og full gass en en sving og bilen understyrte ikke ett sekund. Noe at jeg synes det virka litt snålt og sånn og kjøre kan vel også kanskje være at force feedbacken i rattet ikke funker. og derfor VELDIG lett på rattet. Faktisk nesten det eneste spillet jeg har spillt til nå som er bra og for MEG virker realistisk er lfs. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg