ealoken Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hei folkens, jeg har søkt litt på forumet ang bremseklosser. Bilen er en 740 Gl, og jeg må ha nye klosser, noen som har noen anbefalninger? Legg ut link til klossene :) MVh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 SETT DENNE? vet ikke om det er akkurat "støvfrie" du er ute etter da... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Takker :) fant ikke den når jeg søkte, merkelig jaja. blir vel no Greenstuff eller noe, at det støver er ikke så farlig, har ikke non pene felger uansett. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg