Gå til innhold

Post dine GT3 tider her..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Noen er ikke som alle andre. Noen sitter inne, mens natten faller på.. Noen.. spiller GT3 til både tomler og øyne er blodskutte..

Aldri tenkt sporvalg, mens du jobber, for så å skynde deg hjem for å prøve ut nye ideer? Da vil du ikke forstå dette..;)

Om noen vil ta på seg oppgaven å få organisert dette på en ryddig og ordentlig måte,- kom m forslag!

And the race is ON!

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Midfield:

1'02.971 med ZZ2.

1'06.004 med en RX-7.

1'06.271 med Skyline GT-R R34 Vspec-II

Apricot Hill:

1'15.376 med RX-7

1'16.261 med Zonda C12S

1'17.605 med Nismo GT-R S-tune (R32)

Complex String:

3'44.788 med Polyphony001

4'01.645 med Mazda 787B (original)

4'12.762 med ZZ2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Midfield PP1 0.51,194
  • Laguna Seca 3000 GT VR4 Turbo 1.13,484
  • Deep Forest R 390 GT1 LM Race Car 0.56,835
  • Deep Forest GT One Race Car 0.57,544
  • Deep Forest Castrol Mugen NSX JGTC (J) 0.59,215
  • Deep Forest FTO LM Race Car 1.00,946
  • Apricot Hill ZZII (J) 1.09,826
  • Apricot Hill Audi S4 1.15,693
  • Apricot Hill Ford GT40 1.10,292

Alle tider satt med full tune og supersoft tires.

Og Majiik: Skal prøve Rome Circuit m Vertigo etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde noen runder på Laguna seca med 3000...

Fikk til 1.14.5xx, men 1.13.4xx er fort med den bilen, som forøvrig understyrer noe helt for jæ***. Enda jeg prøvde det som var av muligheter for å få den mer overstyrt...men nei da:mad:

Eneste jeg fant av de som nevnt over var ZZII på Apricot og tiden der var 1.06.xxx ett eller annet:)

Skal prøve meg på de andre tidene å, men nåzzzz

Og Majiik: Skal prøve Rome Circuit m Vertigo etterhvert
gjør det, men ikke bruke autoverna:nono:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MajiiK

Prøvde noen runder på Laguna seca med 3000...

Fikk til 1.14.5xx, men 1.13.4xx er fort med den bilen, som forøvrig understyrer noe helt for jæ***. Enda jeg prøvde det som var av muligheter for å få den mer overstyrt...men nei da:mad:

Eneste jeg fant av de som nevnt over var ZZII på Apricot og tiden der var 1.06.xxx ett eller annet:)

Skal prøve meg på de andre tidene å, men nåzzzz

gjør det, men ikke bruke autoverna:nono:

3000 GT understyrer uansett hva du gjør med den. Prøv å løsne opp diffene litt for å få den overstyrt ved gasspådrag, og stram diffen ved gassoppslipp, slik at du kan gå av gassen for å få en bra turn-in. Men den er helt jævlig å kjøre! Man må liksom holde igjen for ikke å skli ut etter apex... Så i likheten med RUF er den frustrerende å kjøre. Prøv heller NSX på Deep Forest. Høyt tempo og en haug av svinger+midtmotorbil m 1000 hk = thumpsup

PS: Jeg har ikke autovern-fetish...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere har special-licence hele gjengen? jeg har ikke spilt så altformye GT3, bare hos en kamerat (med ratt og pedaler) og et par av de oppgavene for å få special-licence er rimelig tøffe!

er det noen som har gull på den laguna seca s-licence saken? jeg driver og snuser på sølvet..

digger den banen

2011 VW Golf 1.6 TDI

x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition"

x - 1989 Saab 900 Turbo 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider