Gå til innhold

Post dine GT3 tider her..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by dr.enos.pork

Majjik: ok nå blir jeg en smule nyskjerrig... Hvordan kan jeg mekke en sånn bil ? er det juks?

Visst er det juks....

Du bruker noe som kalles Action Replay V2... som sagt, fåes kjøpt i mange elektroforretninger...

Det er ganske gøy da... Du kan gjøre det som passer deg med alle bilene... Hviken som helst motor, drivverk, turbo osv.osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Til alle dere GT3 spillerne der ute.. har dere noen gang fått til å drifte skikkelig?? det er drit fett å se på replay når du greier det drit bra.. bruker en nissan 200 sx S14 fulltrimmer den MAX ikke vekt reduserer den siden da blir den altfor lett og snurrer rundt hele tida..bruker også en Nissan 200 Sx S13 Z version eller no tror jg.. bruker samme oppsettet på den også..men den beste bilen som de sier er Mitsubishi Lancer Evo VII har et oppsett som funker ganske bra:

Mistubishi Lancer EVO VII GSR

Full Tuning

supersoft dekk

vcd controller

Alt som går ann å kjøpe til bilen

settings:

Spring rate: 8/14

Ride height: 100/100

Damper bound: 4/4

Damper rebound: 6/6

Camber angle: 0/0

Toe angle: 0/0

stabilisator: 2/5

Brake balance: 12/12

LSD Initial: 11

LSD Aceleration: 50

LSD Decrease: 15

Gear ratio: automatic setting: 30

Downforce: 0.19/0.25

AYC: 85

ASM: 0

TCS: 0

VCD: 25%

det er et ganske bra oppsett.. da er det bare å nappe litt i brekket og så spinner du deg rundt.. ved å "tappe" litt på gassen mens du spinner i svingen får du bedre kontrol. håper dere får prøvd dere litt på dette oppsettet.. liker best å kjøre på complex string med dette oppsettet funker best med noen av de svinga der...

MVH Mats.. ps er det noen andre som har sånne oppsett på bilene de bruker? =o)

Ja da var det det da.. hmmmm... when i am 2FST4U then you must have the ND4SPD!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det igjen, den råeste bilen å drifte med er supraen, full tjuna;)

Da har du nok av power å breie deg med!

Tok den nest siste svingen på complex ring (den lange venstren) i full sladd, det var rått. Skal prøve å få mekka sammen en driftevideo...

Men husk å sett TCS på 1, ellers kommer man ikke igang med supraen :)

Ps: Test Course med Yarisen er drit kjedelig.. Teipa gassen i bunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Midfield:

1'02.971 med ZZ2.

1'06.004 med en RX-7.

1'06.271 med Skyline GT-R R34 Vspec-II

Apricot Hill:

1'15.376 med RX-7

1'16.261 med Zonda C12S

1'17.605 med Nismo GT-R S-tune (R32)

Complex String:

3'44.788 med Polyphony001

4'01.645 med Mazda 787B (original)

4'12.762 med ZZ2

Amatører.

Complex string

2'20.528 med polyphony002 Ha er det bare jeg som har den????

2'58.348 med polyphony001 ha den har dere ja.

Har vinni formel 1 løp jeg vettu.

Det tokk meg bortimot 10 forsjøk med 001 og greie det. men det er hvist flere formel en biler da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Sier det igjen, den råeste bilen å drifte med er supraen, full tjuna;)

Da har du nok av power å breie deg med!

Tok den nest siste svingen på complex ring (den lange venstren) i full sladd, det var rått. Skal prøve å få mekka sammen en driftevideo...

Men husk å sett TCS på 1, ellers kommer man ikke igang med supraen :)

Ps: Test Course med Yarisen er drit kjedelig.. Teipa gassen i bunn ;)

Det har du helt rett i drifte og burne så er Supra RZ den feteste bilen.

jeg har burna jeg rundt hele monte carlo banen jeg uten og gå rundt en eneste gang det er litt vanskeligt i den siste nedover baken i de svingete nedover bakkene.

Monte carlo banene er det samme som cote azur for dem som kommer til og si at det finnes ikke noen monte carlo bane der hha men det gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vell lære bort mitt lille jukse økonomi triks jeg greide og utspekulere selv.

ha to mem kort og kjøp bilen på det ene og kjøp alt til bilen og save load på det andre kortet som er hoved kortet dit og kjøp bilen du har da alt sammen som du kjøpte til bilen så da må du kjpe alle dekk alle ting så du kan bare bytte ut deler og når du kjøper bilen fra det andre kortet koster ingen ting av trimmingen du betaler for nybil pris men du får med alt som er blitt kjøpt inn,men ikke felger da, men det kan du jo kjøpe etterpå jeg bruker bare yokohamma jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo Mafia

Amatører.

Complex string

2'20.528 med polyphony002 Ha er det bare jeg som har den????

2'58.348 med polyphony001 ha den har dere ja.

Har vinni formel 1 løp jeg vettu.

Det tokk meg bortimot 10 forsjøk med 001 og greie det. men det er hvist flere formel en biler da.

Gud bedre for noe bullshit Får du betalt for å skrive så mye piss?

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider