ICEMAN Skrevet Mai 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2002 Er det muligheter med en mc forum på denne siden oxo ;-) Siter SPEED.. Do i need 2 say more!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2002 Hvis interessen er stor nok skal vi nok få ordnet det :D mvh Marius Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Mai 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2002 har riktignok prøvd meg litt litt på mcsiden.com, men det er heller labert med aktivitet der. Det er vel egentlig enklere å forholde seg til et forum og webaddresse.... 964C2/ aka indianeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keihin Skrevet Mai 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2002 :hello: Jeg stemmer for... Siter '99 S4 '99 R1 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2002 Hvor syntes dere dette burde ligge da? Det er ikke missvisene med tittelen bilforumet.net? Folk som liker sykkel liker som regel bil og, og omvendt. Så det er ikkeno gæli forslag! Trenger også noen moderatorer til MC forumet også! Kom igjen med forslaga deres om hvordan det ville være best å gjøre det.. Marius ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keihin Skrevet Mai 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2002 Foreslår under "Andre forum". Hva det skal hete vet jeg ikke helt, men hva med å bare starte med et generellt "MC forum" og evt. splitte det opp i flere hvis aktiviteten tar seg opp? Melder meg som moderator jeg. Siter '99 S4 '99 R1 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mai 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2002 Originally posted by marius Hvor syntes dere dette burde ligge da? Det er ikke missvisene med tittelen bilforumet.net? Folk som liker sykkel liker som regel bil og, og omvendt. Så det er ikkeno gæli forslag! Trenger også noen moderatorer til MC forumet også! Kom igjen med forslaga deres om hvordan det ville være best å gjøre det.. Marius ;) Er jo forum for så mangt på forsiden her så jeg synes nå de med MC burde ha når Lastebil har på forsiden. Men det begynne rog bli mange forum her da... men vi klarer da og fylle opp de også. Bare gi oss sommeren og litt reklame vi kan klakse på bilen så skal du se det tar seg opp enda mere. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ICEMAN Skrevet Mai 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Nice Hvor/Når startere dette Marius?? Hvis det starter da;-) Siter SPEED.. Do i need 2 say more!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg