Gå til innhold

Kva spoiler ser best ut på 98 mod hatchback?

Zeph

Anbefalte innlegg

4738712_156081_1_1_934l.jpg

Kva spoiler vil sjå best ut? Skal ikkje ha ein sånn:

primera%20honda%20type%20r%20spoiler.jpg

Her fant eg 2 billige vinger. Er ikkje så lett å vurdere kva som ser best ut på bilete, så eg treng litt tips.

10120407A.JPG

10120404A.jpg

Tar imot alle tips på utseende og butikker som selger.

Kva versjon er bilen forresten? P10, P11?

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg meinte faktisk min bil :P

Men du snakka om spoilerane? Må det være rett modell?

Kan det stemma atte du har kjøpt bilen din på Laastad å Co i haugesund eller?...bildet er jaffal tatt der viss ikkje eg e heilt klin koko galen i skallen yodude

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neida, heilt greit det.

Den er kjøpt på Laastad ja, men eg går ikkje på skule. Bur i haugesund og jobber på Kårstø ;)

Nå har dykk fått livshistoria mi, så back to topic. :bump

Fant eit par på Ast Performance som du limer fast samtidig som dei har magneter. Er det noko tess? Fant ingen prisar på sidene.

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neida, heilt greit det.

Den er kjøpt på Laastad ja, men eg går ikkje på skule. Bur i haugesund og jobber på Kårstø ;)

Nå har dykk fått livshistoria mi, så back to topic. :bump

Fant eit par på Ast Performance som du limer fast samtidig som dei har magneter. Er det noko tess? Fant ingen prisar på sidene.

Jeg kjøpte nettopp en sånn en til 4 dørs. Koste ca 2300kr, syntest disse er ganske bra på 4 dørs ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider