Gå til innhold

Pyle multimedia pakke..?

Ranger emnet

Appelsin

Anbefalte innlegg

Nå:

Bmw 316I Touring e30

Eldre:

.:.3xAprilia rs

.:.Honda Camino

.:.Suzuki Tsx

.:.Yamaha dt

.:.Vespa Bravo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkk er det langt ifra. Grei pakke, kanskje litt stiv pris på slike billigvarer.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byner å bli ganske mange tråder om denna pakka nå..

Skal visst være en helt grei pakke, til en hyggelig pris..

Men må bare slenge med at den koster 1000 kr mindre på bilradiospes.no :)

* 00' Mercedes-Benz 220 CDI

* 89' Volvo 240 sedan

[x] 86' Volvo 240 stv

[x] 84' Mercedes-Benz 190E

[x] 90' Opel Omega A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har denne pakka i bilen min. Funker veldig bra. En ulempe er at det ikke er innbyggingsramme med på den. En pixel røyk på skjermen 2. dagen jeg hadde den, kan ha noe med at det ble installert og testet i -20 grader :thumb .

2x12" gt4 i ei bassworks kasse

1 JBL Power 6,5 komponentsett i front

1 JBL GTO 6,5 komponentsett bak

:pray JBL-FOCAL-CADENCE:pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne pakka i bilen min. Funker veldig bra. En ulempe er at det ikke er innbyggingsramme med på den. En pixel røyk på skjermen 2. dagen jeg hadde den, kan ha noe med at det ble installert og testet i -20 grader :thumb .

Litt OT:

Bruk garantien din!

Minimum 1 års garanti og 5 års reklamasjonsrett her i landet.

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste biler har kun plass til en spiller, lurer litt på om en slik en kan erstatte en vanlig cd/mp3 spiller 100% ?

Det er kanskje ikke no høytaler utganger på denne? Da må alt kjøres gjennom forsterker?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT:

Bruk garantien din!

Minimum 1 års garanti og 5 års reklamasjonsrett her i landet.

Mvh

Pål

Kjøpte den til til meg selv gjennom butikken. Ringte autohifi, De sa at det måtte være 4 pixler som måtte ha røket for at de skulle bytte den, men fikk svin go` pris på den pga dette :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste biler har kun plass til en spiller, lurer litt på om en slik en kan erstatte en vanlig cd/mp3 spiller 100% ?

Det er kanskje ikke no høytaler utganger på denne? Da må alt kjøres gjennom forsterker?

Alt må kjøres gjennom forsterker på denne iom. at den ikke har noen forsterkerdel.

På denne dvd spilleren er det litt tungvint volumkontroll, man MÅ bruke fjernkontrollen til dette. I tillegg så er den litt treg å reagere på å skru ned volumet.

Vil på det høyeste anbefale å kjøre denne igjennom en vanlig cd-spiller med å bruke aux inngang eller bruke FM-Modulator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt må kjøres gjennom forsterker på denne iom. at den ikke har noen forsterkerdel.

På denne dvd spilleren er det litt tungvint volumkontroll, man MÅ bruke fjernkontrollen til dette. I tillegg så er den litt treg å reagere på å skru ned volumet.

Vil på det høyeste anbefale å kjøre denne igjennom en vanlig cd-spiller med å bruke aux inngang eller bruke FM-Modulator.

Ja veit at det ville vært best, men som sagt så har jeg bare en ISO/DIN plass i dash`n..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider