Gå til innhold

Tråden om *Pernille* golfen min.

Ranger emnet

daho

Anbefalte innlegg

Bilde002.jpg

Bilde003.jpg

Bilde004.jpg

Bilde005.jpg

Hun er født i 87.

Under panseret hennes skjuler det seg en 1.8L GU motor.

Hun er av typen GL, innvendig så er speedometeret hvitt, det er svarte stoffmatter med rød kant. 4% Soting på bakrutene. Hun gir ikke noen lyd fra seg innvendig pga innbrudd for en stund siden, men det skal ordnes. Utvendig er hun ikke noe spesiel. Kun antenna som er tatt vekk.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki. De må bort!!!

Det skal de. Kan hende jeg selger bilen etter sommeren. Kjørte bilen til en kamerat i hele helgen, og da var det ekkelt å kjøre min etterpå. Kjørte en Corrado g60 turbo, 60-40 senk, stabstag, 205-35-17 og bitte lite ratt, når jeg kjørte min etterpå så var det som å kjøre lastebil som gikk som en dass og oppførte seg som en gyngestol i svingene.

Noe jeg tenkte på:

Er det noen i norge som har sveisa igjen dørene bak på en fire dørs?

Langs kanalene og oppover skjermen. Da blir det en 3 dørs som kan sveive ned rutene bak.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal de. Kan hende jeg selger bilen etter sommeren. Kjørte bilen til en kamerat i hele helgen, og da var det ekkelt å kjøre min etterpå. Kjørte en Corrado g60 turbo, 60-40 senk, stabstag, 205-35-17 og bitte lite ratt, når jeg kjørte min etterpå så var det som å kjøre lastebil som gikk som en dass og oppførte seg som en gyngestol i svingene.

Noe jeg tenkte på:

Er det noen i norge som har sveisa igjen dørene bak på en fire dørs?

Langs kanalene og oppover skjermen. Da blir det en 3 dørs som kan sveive ned rutene bak.

Heftig prosjekt da, hadde jeg hatt 4'dørs hadde jeg begynt md engang!!

Om det er til å gå godkjent, det aner jeg ikke..! hehe..

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må jeg si høres tøft ut... ta og lag noen tegninger og dra på biltilsynet i kongsberg og prat med de... de sier mye fornuftig når det gjelder slike ting...

Kan da ikke være så vanskelig å få godkjent....

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider