Vakuum Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 sitter og venter på Half-life 2 som skal komme til høsten jeg.. så jeg mekka denne bakgrunnen som jeg nå bruker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Og den er mekka i? 3dsmax? Maya? LightWave? Cinema? Ja, fortell!! Strøken var den i alle fall Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Originally posted by mwb den var veldig lik min bakgrunn. Nissan Z Consept 2000mod. Nissan 350z for å være korrekt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 brukte bare navnet som sto på bildet jeg (nederst til venstre) http://www.supercars.net/wallpaper/wallpaper7.html Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Min er mekka i 3dsmax med vray free render. La på litt "bølge" effekt i ps så bildet ser mer ekte ut.. ble ganske fornøyd med resultatet =) ferdig bildet ligger her.. Hva syns dere da? http://vakuum.mine.nu/bilder/Half-Life2.bmp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Originally posted by Vakuum Hva syns dere da? Jeg syns bmp er lumpete! Men... bra bilde =) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 av en eller annen grunn så ble dette bakgrunnen min plutselig:rolleyes: Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Originally posted by Cozzie Jeg syns bmp er lumpete! Men... bra bilde =) [/b] bmp pga skyggen. Jpg blir så fort dårlig.. men ligger jo jpg bilde litt over da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Denne super-Aussie'n er på min skjerm... HSV Grange LM250, modifisert og renamed fra Holdens største personbil, nemlig Statesman. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Bakgrunn tar for mye ressurser... :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Jeg har vært i Trondheim en uke nå og der kjøpte jeg meg nytt digitalkamera. Måtte jo teste det og trengte noen til å stå modell for meg, men det var visst en oppgave alle damene ville ha. Så når jeg kom hjem i stad havnet dette bildet på skrivebordet. Noen trøndere her som kjenner igjen npen av de? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Nå pleier ikke jeg å ha bakgrunn, men om jeg skulle ha hatt det så ville det ha blitt no sånn som det her eller en feit bil eller crosser da. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Juni 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2003 Originally posted by candyman Nå pleier ikke jeg å ha bakgrunn, men om jeg skulle ha hatt det så ville det ha blitt no sånn som det her eller en feit bil eller crosser da. Carmen regjerer ja... Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Juni 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2003 jeg har denne.. x 2 siden jeg har 2 skjermer ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2003 Originally posted by Ghia4x4 Denne super-Aussie'n er på min skjerm... HSV Grange LM250, modifisert og renamed fra Holdens største personbil, nemlig Statesman. Holden har fine biler ;). En av yndlingsmerkene mine faktisk. Vis jeg ikke tar feil så står HSV for Holden Special Vehicle. Holden er det samme som Vauxhall og Opel på det Europeiske Markedet. Bare at dem har noen V8ere i omega`ne sine isteden for en puslete V6 :D. Der kalles den Commandore å er helt sjuk rå. Å stede du får dem fra er Australia ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg