Yahn Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Legger ut et flyfoto av "banen" som jeg klippet fra kommunens kartsider... Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Gokart banen øverst er vekk, bare for informasjon. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 [/img] Forslag til drifte løype, det gule er kjegler. Der får de motorsvake bilene henta bittelitt fart fra start, legge opp i første, så blir svingene bråere og bråere gjennom noen kjegler feks, dra litt i brekket øverst der så ned igjen mot en drift ut mot målstrekka. mulig forslaget passer litt dårlig i forhold til størrelsen på anlegget, kanskje det trengs en kontra før den første kjegla, den første svingen ser ganske stor ut. Ellers så ser den store parkeringsplassen genial ut å bruke, hvis det ikke parkeres noen biler på den, da kan det gjøres som den øverste løypa som også er en typisk driftebane på åpen plass hvor svingene blir bråere og bråere Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Det parkeres vel i utgangspunktet kun senterets egne vogntog der, men de kan vel flyttes for anledningen? Mye plass der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS_COS Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Forrige uke kjørte du forbi meg på en helt sinnsyk måte, 150km/t (?) i akselerasjonsfeltet ved Shell på Fidjane. Før dette holdt du en meters avstand til bakenden på bilen min, i 80 km/t. Intresserer det deg at datteren min på to år satt i bilen? Sikkert ikke. for det første så var det du som begynte å fyre på meg. hadde 4 stk i bilen jeg, så alle er enige om det. det at din datter satt i bilen kunne ikke jeg vite. du legger ikke opp til kapping med dattera de i bilen vet du. og det at det var sykt å kjøre forbi i et akselerasjonsfelt uten en eneste bil bortsett fra din da... hva var det for noe...?? men den i s-parken skal jeg ta på meg. lite gjennomtenkt, men det var mye sinne og faenskap som fikk utløp i høyrebeinet der ja.. men ellers takk får den positive tilbake meldingen da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Dette blir genialt :) jeg stiller med det jeg klarer å sanke sammen av kragerø eliten, lover vi stiller sterkt som alltid :) Gleder meg som en unge allerede :cool: Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodvaag Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 for det første så var det du som begynte å fyre på meg. hadde 4 stk i bilen jeg, så alle er enige om det. det at din datter satt i bilen kunne ikke jeg vite. du legger ikke opp til kapping med dattera de i bilen vet du. og det at det var sykt å kjøre forbi i et akselerasjonsfelt uten en eneste bil bortsett fra din da... hva var det for noe...?? men den i s-parken skal jeg ta på meg. lite gjennomtenkt, men det var mye sinne og faenskap som fikk utløp i høyrebeinet der ja.. men ellers takk får den positive tilbake meldingen da:) Kjørte jevnt i 85 km/t på speedometernålai et forbikjøringsfelt i 70 km/sone, og du var fremste bilen i en rekke på 5-6 biler som jeg rullet jevnt forbi. Beklager at jeg "fyrte" sånn på deg. Tipper at det var motorlyden min som fyrte deg opp, og ikke kjøringen min. Hørte det feis, dumpet og knirket i foringer (hehe) da du ga gass når jeg passerte deg. No hard feelings egentlig. Veldig synd du ødela bilen din, på tross av at jeg ikke elsker Ford så så den fin ut. (svisj, det jeg rakk å se) Jeg hadde syntes ti ganger mer synd på deg hvis du ødela bakstillinga en kveld det var folketomt der. Men, vi er mange som måtte lære the hard way, jeg har og gjort mye dumt, men vært veldig heldig. Håper du får fikset bilen din uten å ruinere deg, og at dette ga deg støkken som skulle til for å heller kjøre villmann på bedre egnet tidspunkt/sted. Uansett sinnstemning. Husk: ---Både du, og de på busstoppet er umistelige.--- Siter 1996 Chevrolet Suburban 5,7 bensin 1996 Mazda 626 2009 Transporter 174hk 4-motion 1984 Scand Baltic/Yanmar 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Hehe kan nevne en episode med sierran sjøl, men dette blir bare off topic. PM er fin funksjon.. Noe mer offisiell info enda MrHenrik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 nå er det veldig Off Topic her... kom dere tilbake til emne :) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Noe mer offisiell info enda MrHenrik? Sier ifra så fort jeg har noe mer info! - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 dette blir helt kanon! skal prøve og dra med meg mest mulig folk=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 *bump* Avlyst? Eller en eller annen grunn for at det nå etter en måned enda ikke er satt opp på hjemmesia deres? Noe nytt må det da være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Tror ikke d er avlyst, d ble nevt inne på rudskogen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 konge! i`ll be there. me min `goe`matte corsa... yodude yodude Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
900i-2.1 Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Blir det noe av dette eller bare tull ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg