Gå til innhold

Det blir Gatebil-treff i Kristiansand!

Ranger emnet

Gjest MrHenrik

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sts2.jpg[/img]

Forslag til drifte løype, det gule er kjegler. Der får de motorsvake bilene henta bittelitt fart fra start, legge opp i første, så blir svingene bråere og bråere gjennom noen kjegler feks, dra litt i brekket øverst der så ned igjen mot en drift ut mot målstrekka.

mulig forslaget passer litt dårlig i forhold til størrelsen på anlegget, kanskje det trengs en kontra før den første kjegla, den første svingen ser ganske stor ut.

Ellers så ser den store parkeringsplassen genial ut å bruke, hvis det ikke parkeres noen biler på den, da kan det gjøres som den øverste løypa som også er en typisk driftebane på åpen plass hvor svingene blir bråere og bråere

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke kjørte du forbi meg på en helt sinnsyk måte, 150km/t (?) i akselerasjonsfeltet ved Shell på Fidjane.

Før dette holdt du en meters avstand til bakenden på bilen min, i 80 km/t.

Intresserer det deg at datteren min på to år satt i bilen?

Sikkert ikke.

for det første så var det du som begynte å fyre på meg. hadde 4 stk i bilen jeg, så alle er enige om det. det at din datter satt i bilen kunne ikke jeg vite. du legger ikke opp til kapping med dattera de i bilen vet du. og det at det var sykt å kjøre forbi i et akselerasjonsfelt uten en eneste bil bortsett fra din da... hva var det for noe...?? men den i s-parken skal jeg ta på meg. lite gjennomtenkt, men det var mye sinne og faenskap som fikk utløp i høyrebeinet der ja.. men ellers takk får den positive tilbake meldingen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første så var det du som begynte å fyre på meg. hadde 4 stk i bilen jeg, så alle er enige om det. det at din datter satt i bilen kunne ikke jeg vite. du legger ikke opp til kapping med dattera de i bilen vet du. og det at det var sykt å kjøre forbi i et akselerasjonsfelt uten en eneste bil bortsett fra din da... hva var det for noe...?? men den i s-parken skal jeg ta på meg. lite gjennomtenkt, men det var mye sinne og faenskap som fikk utløp i høyrebeinet der ja.. men ellers takk får den positive tilbake meldingen da:)

Kjørte jevnt i 85 km/t på speedometernålai et forbikjøringsfelt i 70 km/sone, og du var fremste bilen i en rekke på 5-6 biler som jeg rullet jevnt forbi. Beklager at jeg "fyrte" sånn på deg.

Tipper at det var motorlyden min som fyrte deg opp, og ikke kjøringen min. Hørte det feis, dumpet og knirket i foringer (hehe) da du ga gass når jeg passerte deg. No hard feelings egentlig.

Veldig synd du ødela bilen din, på tross av at jeg ikke elsker Ford så så den fin ut. (svisj, det jeg rakk å se)

Jeg hadde syntes ti ganger mer synd på deg hvis du ødela bakstillinga en kveld det var folketomt der.

Men, vi er mange som måtte lære the hard way, jeg har og gjort mye dumt, men vært veldig heldig.

Håper du får fikset bilen din uten å ruinere deg, og at dette ga deg støkken som skulle til for å heller kjøre villmann på bedre egnet tidspunkt/sted. Uansett sinnstemning.

Husk:

---Både du, og de på busstoppet er umistelige.---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...