viper Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Det som er av plass rundt banen blir vel tatt opp av utstilling og hva er igjen da? Grus-plassen ved Biltema? P-plassen på senteret? ) Blir vel å labbe fra travparken. Nok plass der ihverfall. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Blir vel å labbe fra travparken. Nok plass der ihverfall. ikke hvis det er folk som skal i dyreparken,da parkerer de der.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Ingen camp? Nå ble jeg rimelig skuffa. Vi er en stor gjeng som kunne tenkt oss å campe. Å gå på nattklubb er jo bare kjipt og "usosialt". Ingen som er med å camper en eller annen plass? Hvor er det muligheter for å ha en liten partycamp eventuelt? En høving pr pers er jo waste of money når en kan sove i guds fri natur :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
900i-2.1 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Ingen camp? Nå ble jeg rimelig skuffa. Vi er en stor gjeng som kunne tenkt oss å campe. Å gå på nattklubb er jo bare kjipt og "usosialt". Ingen som er med å camper en eller annen plass? Hvor er det muligheter for å ha en liten partycamp eventuelt? En høving pr pers er jo waste of money når en kan sove i guds fri natur :D Er jo ikke så lange veien til Hamresanden Camping Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 ikke hvis det er folk som skal i dyreparken,da parkerer de der.. Joda, men er ikke ferie nå. Går nok bra det. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Er jo ikke så lange veien til Hamresanden Camping Hva med Roligheden? Funker den? Må ikke koste skjorta eller være for langt vekke samt det må vøre muligheter for å sette opp telt. Er det ingen andre som kunne tenkt seg noe slikt som dette eller? Skal alle være asosiale på byen? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Hva med Roligheden? Funker den? Må ikke koste skjorta eller være for langt vekke samt det må vøre muligheter for å sette opp telt. Er det ingen andre som kunne tenkt seg noe slikt som dette eller? Skal alle være asosiale på byen? hamresanden er vell det nærmeste,roligheden er litt lenger vekk,men greit der hvis dere vill en tur på byen på kvelden.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Alternativ? Om dere er 4 så er det under 200,- per snute inkludert sengetøy, håndklær, + gratis parkering midt i sentrum. http://www.motell.no/sider/start.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Vi har ett stooort partytelt samt litt annet. Kan ikke ha sånnt på hotell samt tar en inn på motell så er en bare pyse. Halve oppelvelsen med ett treff er jo den sosiale delen som en camp bringer med seg. Ellers så kunne vi heller bare reist hjem når treffet var slutt ... Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predatorz Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Rått! Jeg kommer, bor 15min kjøring unna :) Siter BMW MPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Vi har ett stooort partytelt samt litt annet. Kan ikke ha sånnt på hotell samt tar en inn på motell så er en bare pyse. Halve oppelvelsen med ett treff er jo den sosiale delen som en camp bringer med seg. Ellers så kunne vi heller bare reist hjem når treffet var slutt ... Da kan du jo bare klaske opp et telt uti skauen, og la det stå til! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Er jo nok av skau å ta av der så :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaRiO- Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Veilside. Er vell ikke usosialt å gå på en uteplass itte på.. Så lenge fleste parten er der. Sjøl så blir det enten fest elle råning på meg.. Kor det vett eg ikke ennå. Siter http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kråga Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 blir vel sikert lit råneliv i byen etterpå=) Siter - 1985 Toyota Land Cruiser - 1960 Opel Olympia P1 - 1986 Toyota Celica, Gt(avskilta) - 1982 Toyota Carina, Dx(avskilta av onkel politi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Eller på en viss p-plass? kiddie :nono: :cab :partyon :coplight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg