Gå til innhold

Right On Street Challenge

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Mer info, samt regler finnes på: http://righton.no/streetchallenge.htm

Håper så mange som mulig kommer og ser hva bilen virkelig duger til! ;)

 

Jeg håper det kommer mange nå, denne typen arrangement er jo noe vi har fordi vi vil gi folk en mulighet til å teste bilen, men med så lav interresse som det ser ut som det er bør vi kanskje vurdere nøye om vi vil fortsette med dette.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på det første Right On treffet på gardermoen ifjor, å jeg må si jeg vart overrasket over vor få som stilte.. Jeg stillte ikke selv heller da :rolleyes: Men allikavel var jo det veldig underholdende å se på:)

Å det var etter dette treffet jeg fannt ut at jeg måtte starte et lite bil prosjekt:) å denne må jo selvsagt testes på stripa m'm men ikke i år da desverre, så jeg håper dere vil fortsette med dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du vil angre på at du valgte Em i Rallycross når du ser at en eller flere norske gate registrerte biler går under 9 sekunder på stripa. :pray

 

Må da være lov å håpe på en høy åtter i år om banen / været blir bra? (ok; litt optimistisk, men det må man være :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VS Motor kjørte 9.12(!) og 9.13. yodude

 

Før jeg dro stod han med noe som virket som girproblemer....får han fikset det til imorgen skal vi ikke se bort ifra enda lavere tider fra den kanten :pray

 

Var litt misfornøyd med lite "ikke-amcar"-biler. Amcar er fett nok det, men skulle heller se det mer gjevnere fordelt.

Stay UnderGround

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også litt skuffa , det ser ut som de med Audi og gamle bobler er ivrige, men det er veldig tynt med japanske biler.

Jeg skjønner det godt at de med jappse biler ikke kommer å prøver bilen sin på Gardermoen!

Det blir alt for dyrt å bygge om jappse bilene slik at de ikke legger igjen deler av drivlinja på startplata. Jeg har inntrykk av at det er enklere å bygge biler med feite felger pålagt regummierte viftereimer, feite lydanlegg, metervis med tapestriper og feite avgassrør. Alt dette får man kjøpt ferdig, bare å montere på utenfor blokka. Det kreves ganske mye mer kunnskap å bygge en 12sekunders bil eller raskere, og ikke minst gjøre de riktige tingene ut fra startlinja. Det florerer også en hel del bremsebenk biler med hundrevis av HK, det virker som de er flinke motorbyggere men det er ikke lett å overføre momentet ned i asfalten uten å bygge om og tilpasse det til resten av drivlinja.

ERFARING, KVALITET, PRESISJON

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår