Gå til innhold

Right On Street Challenge

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Såså...

original Supra og Skyline-drivverk tåler MYE juling

Det er nok riktig det at de tåler mye juling, men her er det snakk om siklig grisebank runde etter runde å da er det ikke nok med original japansk eller europeisk drivlinje. Da må man inn å skjære i gulv å kardangtunnel for å få plass til grommere utstyr. Mens vi snakker om Supraer og Skyliner vet du hvor de er å se? de ses ikke så ofte på dragracebaner rundt om i norden.

ERFARING, KVALITET, PRESISJON

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi snakker om Supraer og Skyliner vet du hvor de er å se? de ses ikke så ofte på dragracebaner rundt om i norden.

Du har ikke vært på EDPS i Sverige? :) (riktignok de samme bilene igjen&igjen, men likefullt)

Nå er det på tide å dra tilbake til Moen og se om åttern blir knekt i dag; jeg vet om (minst) en trønder som er sugen på det - og ikke glem; han (Nils-Birge Nilsen) er den som kjørte fortest i går, og var etter det jeg kunne skjønne den med skilt av

de to 9.12-herrer... :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo en supra mk3 der da. bare synd at han bare hadde driverk som lot h/bakdekk dra 3km lengre enn det andre.... hehe

og del sol'n da, fant ut hvor spera var ihverfall. synd han la igjen nesten alt av olje han hadde i bilen, 200m.utover på banen.... :deng

og BOMEX'n var flink til å gi gass han. synd det bare var innepå tekniske og ikke på stripa....

men det er jo tilsammen 5 treff denna helga, så man skal ha takk til de som stiller opp.

JEG koste meg ihvertfall, skal opp en tur nå snart og.

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo en supra mk3 der da. bare synd at han bare hadde driverk som lot h/bakdekk dra 3km lengre enn det andre.... hehe

og del sol'n da, fant ut hvor spera var ihverfall. synd han la igjen nesten alt av olje han hadde i bilen, 200m.utover på banen.... :deng

og BOMEX'n var flink til å gi gass han. synd det bare var innepå tekniske og ikke på stripa....

men det er jo tilsammen 5 treff denna helga, så man skal ha takk til de som stiller opp.

JEG koste meg ihvertfall, skal opp en tur nå snart og.

Del solen la ikke igjen en dråpe med olje noe sted... Den tok clutchen bare, litt for mye grep med dragradialer og forsterkede aksler i forhold til hva clutchen tålte ;) Var faktisk en Audi som la igjen olje på banen...

Og med Bomex så regner jeg med at du mener den blå Civic coupeen? Gikk greit på teknisk, men den er ikke registrert så derfor ble det ikke noe kjøring på den. Den kommer sterkere tilbake senere med lisens på fører og bil... ;)

Personlig så venter jeg på og få skiftet clutch, så får vi se utpå høsten om det ikke blir noen forsøk da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del solen la ikke igjen en dråpe med olje noe sted... Den tok clutchen bare, litt for mye grep med dragradialer og forsterkede aksler i forhold til hva clutchen tålte ;) Var faktisk en Audi som la igjen olje på banen...

Og med Bomex så regner jeg med at du mener den blå Civic coupeen? Gikk greit på teknisk, men den er ikke registrert så derfor ble det ikke noe kjøring på den. Den kommer sterkere tilbake senere med lisens på fører og bil... ;)

Personlig så venter jeg på og få skiftet clutch, så får vi se utpå høsten om det ikke blir noen forsøk da... ;)

my bad med den del sol'n. :) han lærte seg en lekse da. hvis det var den ur q'n!? så dro han 11:48 i dag.... veldig bra syntes jeg.

det har gått treigt med den bomex'n gitt, hørt rykter om ny motor, så kanskje det er det han venter på? kanskje han får av seg det "show'n shine"- ryktet.

så forresten ut som om den hadde fått en bil i stussen eller no, var godt lappa sammen.

du får ha lykke til med bilen, hadde det ikke vært for lite penger, og en ny leilighet (DYRT) så hadde det blitt no leketøy på meg og. men det får bli med tiden...

håper å se fler på stripa utover sommeren.

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

my bad med den del sol'n. :) han lærte seg en lekse da. hvis det var den ur q'n!? så dro han 11:48 i dag.... veldig bra syntes jeg.

det har gått treigt med den bomex'n gitt, hørt rykter om ny motor, så kanskje det er det han venter på? kanskje han får av seg det "show'n shine"- ryktet.

så forresten ut som om den hadde fått en bil i stussen eller no, var godt lappa sammen.

du får ha lykke til med bilen, hadde det ikke vært for lite penger, og en ny leilighet (DYRT) så hadde det blitt no leketøy på meg og. men det får bli med tiden...

håper å se fler på stripa utover sommeren.

Var vel ikke en ur quattro som griset olje nei, stasjonsvogn eller noe sånt tror jeg, så ikke selv akkurat hva som skjedde jeg men...

Civicen er ikke ferdig med ny motor nei, venter på deler, så ting tar tid, men det betyr ikke at den går dårlig for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig mye amerikanskeveteranbiler.

Hadde håpet å se VS eller KRB kjøre. No such luck...

Du må møte opp i tide vet'u :-)

Første draget til VS var ekstremt rått ut fra stripa, samme gjelder Nils Birger Nilsen sitt andredrag - begge disse på lørdagen.

RightOnGardemoen_26_062005_040.sized.jpg

Fet rod, som etterhvert fikk opp farten rimelig bra.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ikke en ur quattro som griset olje nei, stasjonsvogn eller noe sånt tror jeg, så ikke selv akkurat hva som skjedde jeg men...

Det var en S6 (eller var det en S4) Avant som så ut til å gjøre kål på framdiffen/kassa slik det så ut for meg - bra gjort at han fortsatt ned, midt i banen fra 200m og til banslutt slik at man fikk helgas sanering... :-)

Civicen er ikke ferdig med ny motor nei, venter på deler, så ting tar tid, men det betyr ikke at den går dårlig for det ;)

Men om han ikke har tenkt å registrere den må han jo sørge for en vognlisens slik at han får kjøre! :)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider