Gå til innhold

endelig kom supraen:>>>

Ranger emnet

knutarne

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

sava.. hvordan får dere importert dem fra usa? hvordan finner dere bilene liksom? bare over internett?

hva syns egentlig folket om rhd biler? er det greit eller er det et helvete? og hvordan er det med ombyggingsmuligheter?

hvor mye hester er det egentlig i en original supra?

oi det var kanskje litt mange spørsmål :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sava.. hvordan får dere importert dem fra usa? hvordan finner dere bilene liksom? bare over internett?

http://www.autotrader.com er en kurant plass å begynne...

hva syns egentlig folket om rhd biler? er det greit eller er det et helvete? og hvordan er det med ombyggingsmuligheter?

Å bygge om en RHD-Supra til LHD....er definitivt ikke å anbefale om man ikke driver med slike ting til daglig for å si det sånn :)

hvor mye hester er det egentlig i en original supra?

US - 320hk

JDM - 280hk (men de fleste ligger nærmere 330 enn 280hk i realiteten :D)

Euro - 330hk

oi det var kanskje litt mange spørsmål :p

Som man ser det det da :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takk for at du gadd å fortelle meg alt det ;) sparer opp penger til en supra skjønner du :P pluss at jeg har en eclipse 97 modell som jeg får solgt for ca 150.000 om 2 år til hvis jeg holder den i bra stand...så jeg har tenkt å importere en supra fra USA. Må prøve å finne meg en original en.

noen som vet hvor jeg kan finne ut hvor mye det vil koste å importere bilen til norge? er det ikke ei side på internett for det?

Hvilken årsmodell var forresten den siste supraen? hellothere

ps. hvorfor er det ingen som importerer fra tyskland? er ikke det billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flesteparten av Supra i Norge kommer fra Tyskland, også en del fra USA.

Finnes også et par fra Sveits og Canada.

USA har større marked, og også nå en svært lav Dollar-kurs som gjør at import derfra stadig blir mer aktuell.

Siste år for Supra var vel 2002 i Japan og 98/99 ellers i verden hvis jeg ikke tar helt feil her.

;)

Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takk for at du gadd å fortelle meg alt det ;) sparer opp penger til en supra skjønner du :P

Den som venter på no godt... :D

pluss at jeg har en eclipse 97 modell som jeg får solgt for ca 150.000 om 2 år til hvis jeg holder den i bra stand...så jeg har tenkt å importere en supra fra USA. Må prøve å finne meg en original en.

See...thats the thing...original-biler begynner det å bli VELDIG få av etterhvert :)

noen som vet hvor jeg kan finne ut hvor mye det vil koste å importere bilen til norge? er det ikke ei side på internett for det?

http://www.autodb.no/importavgifter/

https://www.dnbnor.no/markets/interaktive_verktoy/valuta/valutakalkulator.html

Hvilken årsmodell var forresten den siste supraen? hellothere

MkIV Supra ble introdusert sommeren 1993 som en 93 1/2 årsmodell faktisk :)

..og ble produsert med rattet på "riktig side" frem til høsten 1997.

ps. hvorfor er det ingen som importerer fra tyskland? er ikke det billigere?

Det er såpass få mkIV supras i europa at etterspørselen er langt større enn tilgangen...

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er de derre Mkiv modell greiene? skjønner det ikke jeg...

takk for at du svarte forresten ;)

:) MkIV er betegnelsen på den Supra-typen vi snakker om...1993-2002 :) Den forrige utgaven het MkIII (1986-1992) :) ...og OM det hadde kommet en ny Supra nå...så vil den ha blitt omtalt som MkV :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider