lermax Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 hva er de derre Mkiv modell greiene? skjønner det ikke jeg... takk for at du svarte forresten ;) Her finner du en enkel over sikt over de 4 første generasjonene av Supra + masse om ryktene om en mkV!!! hellothere http://www.trailerqueens.com/Suprahist.html Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Mulig å få vite hvor mye du ga for bilen, og hvor mye du ga i avgifter? uten frakt. Vurderer å kjøpe en sjøl, så kunne vært moro å se hva man må ut for det ene og det andre. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 bare meg eller er det forskjell på hullen hvor blinkysene er ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 ser ut som at det til høyre er større enn det andre! :well Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 har helt sikkert noe med fartsvind å gjøre, til luftfilter.. men skal være enig i det, att det ser jo litt rart ut? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 PMSL :D Trust me on this...de ER like store :) Det er fotografen som har vært litt uheldig med skyggene :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 bare meg eller er det forskjell på hullen hvor blinkysene er ? Bilen er symetrisk, dere lar dere bare lure av skyggen!! :iconsm Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 KONGEBIL!!!! digger Supra!!!! skulle ønske jeg hadde bilen din! Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutarne Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 En liten oppdatering. Har vært og benka bilen etter det nye turbokitet ble montert + div andre småting. 490hk 560nm 1.6 bar i ladetrykk. skal få skannet inn dyno papirene når jeg kommer på jobb på mandag. kommer en haug med nye bilder av selve bilen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Flere detaljer? Type turbokit osv.? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 En liten oppdatering. Har vært og benka bilen etter det nye turbokitet ble montert + div andre småting. 490hk 560nm 1.6 bar i ladetrykk. skal få skannet inn dyno papirene når jeg kommer på jobb på mandag. kommer en haug med nye bilder av selve bilen også. Ikke dumt :) Åssen dyser og bensinpunpe snakker bruker du da? Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutarne Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 ting som er gjort med bilen. -Stillen bensin pumpe -HKS turbokit -AEM manifold -Jackson Racing eksosanlegg -Apex bensinfilter -Apex bensin trykk regulator -Act clutch -Wilwood bremser nye stoler og veltebur er også montert. flere deler er bestilt. klarer ikke helt og bestemme meg for felger, noen forslag? skal være 19". har tenkt litt på OZ superturismo. bare for og ha sagt det så kommer jeg til og holde den så og si helt orginal utvending. har bestemt meg for ny farge, den skal på lakkering neste uke,så da får dere se valget:) kommer til og slenge inn en del bilder fra "byggingen" av motoren og lignende i morgen. Zetec, koster rundt 120 000 for registering. betalte 160k for selve bilen. frakt fikk jeg billig. men når man først kjøper en supra kan man bare plusse på en del lapper, pengene går fort når man begynner og gjøre ting med den. men det er jo opp til vær enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 klarer ikke helt og bestemme meg for felger, noen forslag? skal være 19". har tenkt litt på OZ superturismo. Vurderer 19" sjøl...mest pga utseende :D ...men det er generellt ikke anbefalt...da det ødelegger veigrepet/oppsettet på bilen... bare for og ha sagt det så kommer jeg til og holde den så og si helt orginal utvending. AMEN! :D har bestemt meg for ny farge, den skal på lakkering neste uke,så da får dere se valget:) Hint? :) kommer til og slenge inn en del bilder fra "byggingen" av motoren og lignende i morgen. Fyr løs! :) men når man først kjøper en supra kan man bare plusse på en del lapper, pengene går fort når man begynner og gjøre ting med den. men det er jo opp til vær enkelt. So VERY true! :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Lurer litt på hvordan denne ble jeg, fargen, felgvalget og så klart masse blider av den.... håper det kommer snart.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Gammel tråd, men likevel. Den lever vel enda? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg