Gå til innhold

Noen sp.mål ang 92 - 95 civic

Fox

Anbefalte innlegg

Leter om dagen etter en billig civic og har to på hånden jeg muligens skal se på. Men jeg har noen spmål om denne bilen. Ser det er mange som har bad look panser på den. Er det sveiset på to små metalldeler, støpt på i glassfiber eller er det et annet panser? Og den orange civicen (som det ligger en del bilder av her, Vtec 92 mod) har har en list under originalfangeren. Har sett noen helt vanlige civicer med denne også. Er det en original Honda del eller hva? (Sendte PM til eieren men han var usikker selv.)

Edit: Siden kjære Øyvind Ryeng ikke skjønte hva jeg mente med V-tec ble jeg pent nødt til å editere teksten.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne innlegg bare irriterer så forbanna mye. Du skjønte hva jeg mente eller er du bare rett og slett teit? Hadde du kommet med ett svar på spørsmålet og ett hint om en strek for mye hadde jeg ikke brydd meg. Gjør ett søk på V-tec på f.eks t-rex og du finner en del med - :thanks for nyttig svar

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter om dagen etter en billig civic og har to på hånden jeg muligens skal se på. Men jeg har noen spmål om denne bilen. Ser det er mange som har bad look panser på den. Er det sveiset på to små metalldeler, støpt på i glassfiber eller er det et annet panser? Og den orange civicen (som det ligger en del bilder av her, Vtec 92 mod) har har en list under originalfangeren. Har sett noen helt vanlige civicer med denne også. Er det en original Honda del eller hva? (Sendte PM til eieren men han var usikker selv.)

Edit: Siden kjære Øyvind Ryeng ikke skjønte hva jeg mente med V-tec ble jeg pent nødt til å editere teksten.

De som har badlook panser har fått sveiset på dette i stål ja, og den "listen" under orginal fangeren du snakker om er ikke orginal fra Honda... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk for svar. Men får man kjøpt sånne metallbiter eller tar de å bare bruker noe metall de har liggende? Har sett noen helt vanlige Civicer med den frontlista se (I dette tilfellet mener jeg vanlige med at de har stålfelger og ser ut som om den er eid av en 80 åring ;) ). Så jeg tenkte det kanskje var noe ekstra utstyr som man kunne bestille når bilen var ny.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne innlegg bare irriterer så forbanna mye. Du skjønte hva jeg mente eller er du bare rett og slett teit? Hadde du kommet med ett svar på spørsmålet og ett hint om en strek for mye hadde jeg ikke brydd meg. Gjør ett søk på V-tec på f.eks t-rex og du finner en del med - :thanks for nyttig svar

Sånne innlegg som dine irriterer meg også noe helt sykt. Selv unger i barnehagen skriver VTEC rett, mens voksne mennesker, attpåtil bilinterresserte, har store vanskeligheter med å forkorte "Variable Valve Timing and Lift Electronic Control". Dessuten var innlegget ditt svært mangelfullt. Dessuten er det ikke alle som har sett "den orange Civicen" og vet hva det er snakk om (jeg har sett den, men jeg er vanskelig siden du er så vanskelig til å begynne med). Selv 13-åringene på blink.dagbladet.no skjønner betydningen av en link, og hvordan denne kan brukes til å guide andre mennesker til sider der det finnes mere informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne innlegg som dine irriterer meg også noe helt sykt. Selv unger i barnehagen skriver VTEC rett, mens voksne mennesker, attpåtil bilinterresserte, har store vanskeligheter med å forkorte "Variable Valve Timing and Lift Electronic Control". Dessuten var innlegget ditt svært mangelfullt. Dessuten er det ikke alle som har sett "den orange Civicen" og vet hva det er snakk om (jeg har sett den, men jeg er vanskelig siden du er så vanskelig til å begynne med). Selv 13-åringene på blink.dagbladet.no skjønner betydningen av en link, og hvordan denne kan brukes til å guide andre mennesker til sider der det finnes mere informasjon.

Det der blir for dumt! mange som skriver vtec med bindestrek.. dog de som ikke har vært så mye borti dette før! er problemet dit at du ikke skjønnte dette, eller må du rett å slett ha det inn med te(-)skje? Virker jo bare som du er ute for å slenge med kjeften så fort du har sjangsen til dette! har tilgode å se ett positivt innlegg fra deg men håper for din egen del at du kommer til å presse ut av deg noen 'go' ord ettervært som ordforådet ditt vokser mer.

slenger også med en link: oransj civic så har du ikke noe å syte om på den fronten heller!

Det er også uinntressant at du blir provosert av at voksne mennesker ikke kan stave Variable Valve Timing og Lift Electronic Control. Hvem blir provosert av slike ting?! Barnslige pubertets fjortiser som deg? som ikke har ett annet liv utenom det å sitte å syte om hvor trist allt i livet ditt er!

Til slutt må jeg bare føye med at jeg er imponert over ordforådet ditt, selv om jeg nevte det ovenfor at du må utvikle dette.. Allt trenger du ikke å se så negativt på og allt må ikke være 100%! Du må nok også begynne å akseptere det faktum at vi mennesker har forskjellig syn på saker å ting! f.eks bil merker! Du skal ha for kloke og gjennom tenkte sammensetninger av ord, men hva hjelper vel dette? når det du skriver ikke er av almen interesse? Du høres jo ut som ei lita jente i trass alderen som ikke vil akseptere at man faktisk får kviser!

Fox; Selv om dette sporet av i forhold til topic så håper jeg at du går for Honda! vil også tilføye at denne publiseringskåte Øyvind Ryeng ikke er aktiv på Club-Honda forumet og at miljøet der inne er veldig godt å nyttig! Sjekk ut: http://www.forum.club-honda.org .. så slipper du forhåpentligvis unna slike sutre huer! registrer deg på CH og kom med spørsmål der inne! garantert mye mer intressante svar og flere som gir mening angående det du spør om:)

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille venn... Så på annonsen din på autodb. EU kontroll finnes ikke. Det heter EØS kontroll. Er det slik du vil ha det her? Tålter du ikke at noen irettesetter deg? Om du har alvorlige problemer og trenger noen å prate med kan du kontakte meg på MSN (copycat1981@hotmail.com) Så kan du gråte ut dine frustrasjoner for meg. Ok? Og nå setter jeg en strek her og vil gjærne spore på igjen.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser jo hel og grei ut :D

MEN se etter rust likevel, vi fikk oss noen overraskelser i går på en coupe, som har en prosjekttråd du har vært innom.

Her banket vi hull på 10x10 cm i bakskjermene, selv om de til synelatende var strøkne. Det var ikke hull ut til siden, men ned, slik at man kan "se" dekket.

Og denne listen du refererer til under fangeren tror jeg nok er orginal.

Se linken, denne listen er sikkert til salgs, om du skulle ha tak i en sånn.

http://mondeo.bilteknikk.net/Stripping-innvendig/IMG_0008

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja :) Sjekka den annonsen til den bilen jeg skulle se på nå. Den var solgt. Men har en i Oslo jeg kan se på. Pokker å...

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider