Gå til innhold

hva jeg måtte gjøre 0730 idag

Ranger emnet

Nox

Anbefalte innlegg

var på en liten fest langt til helvete oppe i skauen på en hytte fra igår til idag. For å komme dit må man gå i en skiløype ca 2 kilometer i meget bratte bakker. Hadde lagt meg sent og drukket mye så jeg var relativt fyllesjuk. kl 0730 kommer en kammerat og vekker meg og sier at jeg må hjelpe til å få løs en bil. Hæ tenker jeg vi er jo langt oppe skauen, jeg giddet faen ikke gå helt ned til veien for å dytte en bil. Nei den står rett nedi her sier han. jeg skjønner ennå mindre men blir med.

Kommer nedi svingen på skiløypa og der står det en ny audi a3 som sitter fast, 2 av våre nye landsmenn,lettere oppgitt og nervøse, og en stakkars Viking redningstjeneste mann. etter et par minutter får vi den løs og finner så ut at de har stått har siden kl 4 i natt å prøvd å få den løs. :eek: De hadde planer om å komme på festen men gadd ikke gå opp.. fortjent:D

Haha.. stakkars skiløpere som kommer fort nedover bakkene og aner fred og ingen fare og plutselig oppdager en bil på tvers midt i skiløypa langt oppe i skogen..

for de som er kjent i asker stod de fast godt over hallveis i skiløypene fra semsvann til gupu

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Det er bra med bil i skiløypa, har vært på flere turer i sånne, pluss opp en slalom bakke morsomt bare det er hardt nok underlag, er spennende nok med 80-90 i slalombakken.

Det er for få baner derfor bruker vi det vi har:D

Har film av det, men siden dette var nattlige utflukter er det nok litt for mørkt til att det er bra nok til å legge ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider