Gå til innhold

Problem II - Bilen starter ikke!

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

Ta ut rele`et og finn kontakt nr.87(Standard pin/nr på relè), så kobler du en ledning mellom pin 30 og 87.. Da skal pumpa starte såfremst den er iorden..Hvis ikke så er det enten pumpa som er død, eller en kontaktfeil..

Så hvis jeg får en til å skru på tenninga, kan jeg da ikke unngå å høre pumpa hvis den virker med tjuvkolbingsmetoden din? Håper du tok den..:)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg får en til å skru på tenninga, kan jeg da ikke unngå å høre pumpa hvis den virker med tjuvkolbingsmetoden din? Håper du tok den..:)

Hvis du kobler slik så starter bilen din viss det bare er rele`et som er ødelagt.. Jeg kjørte i nesten 14dager slik før jeg fikk nytt relè..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kobler slik så starter bilen din viss det bare er rele`et som er ødelagt.. Jeg kjørte i nesten 14dager slik før jeg fikk nytt relè..

Hm, skal sjekke det opp Bjørn! :) Takk! :pray Kommer tilbake med feedback..

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å koble bensinpumpa DIREKTE til et gelébatteri, men det funka like dårlig gitt, så ny bensinpumpe er bestilt fra BilXtra :) Skulle tru at det er akkurat denne samme bensinpumpa som Møller selger...

Skjønte ikke relékoblinga di B.T.i, men mener at den skal fungere altså..

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig går bilen igjen! :) Weeehooo.. :thanks

Kjøpte bensinpumpe på BilXtra som kosta meg 1650,- og fikk bytta ut den med den gamle som var defekt. Møller skulle ha 3500,- for (samme?) pumpa og Mekonomen 500 lappen under der igjen.

Takk til D.I.Y tråden og dere på Golf III forumet - herlig! :)

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[kødd]Merka du noe forskjell på aksen etter du byttet til BilXtra pumpe, Ole?[/kødd]

Bra det ordna seg for deg. Tror ikke det er store forskjellen på de orginale pumpene og bilXtra sine. Uansett er du like fullt dekket av garantien hvis den skulle ta kveld iløpet av første måneden.

OT: Ble fornøyd med telefonen.. mye av det samme som den jeg hadde, men gud bedre så mye lettere å ha i bukselomma :D

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[kødd]Merka du noe forskjell på aksen etter du byttet til BilXtra pumpe, Ole?[/kødd]

Bra det ordna seg for deg. Tror ikke det er store forskjellen på de orginale pumpene og bilXtra sine. Uansett er du like fullt dekket av garantien hvis den skulle ta kveld iløpet av første måneden.

OT: Ble fornøyd med telefonen.. mye av det samme som den jeg hadde, men gud bedre så mye lettere å ha i bukselomma :D

Veeel, har ikke merka noe forskjell egentlig, er bare glad bilen funker som den skal jeg, foreløpig isåfall! :pray Men bedre aks. har jeg aldri sett... :boxing

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider