Gå til innhold

volvo 242 vant breislad konkuransen på acr sommer treff 2005 :D

Ranger emnet

bamj

Anbefalte innlegg

ja det hvar en volvo 242 med en 960 6 sylindra bi turbo maskin som vant bleislad konkuransen på acr sommertreffet =) å den hvant veldig klart =) kjempe morsomt å se at en volvo 242 banka jævla av alt å alle som prøvde seg mot den =) så å si alle di andre prøvde 3 ganger mens volvoen bare prøvde 1 gang men det hvar alt den trenkte også hehe skal prøve å få lakt ut film av breisladen på acr må bare få lakt in vidoen på pcen =) har også bilder av volvoen som vant skal også slenge di ut =) den så jævlig bra ut =) så det er bare å glatulere den persoen som vant =) gratulerer å jeg sier nå bare volvopower :D :D :D :D hehehe hvar det noen som hvar der ?? å har dere bilder fra acr så sleng di ut å til di som ikke hvar der så til helvet kom dere til acr i august det hvar mase fålk å liv så dere har vireklig gåt glip av noe råt =)

så har dere mulighet til å komme i august så gjør det !!!!!! =)

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sommertreff2005%20(1).jpg

er ikke dette motoren din ? :D

fler bilder fra ACR HER!

nei ikke min motor =( men sku gjærne ha vært det =) men det er motorn til den bilen jeg snaker om ja =) helt rintg bil =)

Volvo power =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet veldig lite om den bilen =P eneste jeg vet er at det er en r6 motor med bi turbo å at den gjik nå helt jævlig på banen på acr han kjørte bare noen få runder men di rundene han kjørte viste det seg at den hvar nå av det kjapeste på banen skal hils å si den ladet å poffet i et jævla kjør å det røyk nå sinsykt i vær jævla sving å den hade nok helt klart den kjapeste bilen på langsis kjørte ræva av alt å alle som prøvde seg mot den yodude =) =) =) spesielt på brisladen den prøvde kun en gang av 3 mulige forsøk som man kune ha men den trenkte ikke mer en et forsøk den vant helt klart =) =) =) kjæmpe morsomt å se en gamel volvo 242 vine breislad konkuranse mot foreksempel en nissan 200 å mye ana rare bila hehe skal få fiksa en film av hele breislad konkuransen å jeg har også bilda av bilen i hel profil den så veldig fin ut =) =) =) =) den var helt orgial i utsene bortset fra at den hade en liten grupe a vinge på bak luka ellers var den sort eller svart blank å hva strøken i laken hade også noen råe strøken felger den hade også S60 R bremser =) det er det eneste jeg vet .... er det noen som vet mer en meg om bilen så vær så snil å legg ut bilder å teknisk informasjon om bilen som hk åså vider =)

Volvo power =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider