Gå til innhold

volvo 242 vant breislad konkuransen på acr sommer treff 2005 :D

Ranger emnet

bamj

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå skjønner jeg ingen ting her, den det står er en v6, er jo en rekke sekser, også er det ikke en 242 da? Også ser du bilde av eksos anlegget som var 4' hele veien, også neste gang så ser du en 240GL med orginalt eksosanlegg eller noe, som sitter på feil side iforhold til det andre bildet! Trur det er en del feil på den siden! Også den evo4 er vel evo7 eller 8 vel? det er jo av den helt nye modellen! Bare syns det bør rettes opp!

Old Volvos Never Die, They Just Go Faster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gi litt info om bilen,det er en 76 mod 242,motor bygd på 960 2,5 liters med 3 liters veiv slik at den blir på 2,8 liter..850 t5 stempel/råder,ellers helt orginal topp med innhold.Porta og ombearbeidede s80t6 grenrør med 2 stk 18t turbos.tilton clutch,getrag 265,mbe sprut.

Ny motor er på gang da denne faktisk ble skrudd sammen som en midlertidig motor faktisk.

335mm skiver foran,315mm bak med s60r kalippere..

Mye mer og nevne men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gi litt info om bilen,det er en 76 mod 242,motor bygd på 960 2,5 liters med 3 liters veiv slik at den blir på 2,8 liter..850 t5 stempel/råder,ellers helt orginal topp med innhold.Porta og ombearbeidede s80t6 grenrør med 2 stk 18t turbos.tilton clutch,getrag 265,mbe sprut.

Ny motor er på gang da denne faktisk ble skrudd sammen som en midlertidig motor faktisk.

335mm skiver foran,315mm bak med s60r kalippere..

Mye mer og nevne men....

Ikke si mere, jeg blir gal :jail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si mere, jeg blir gal :jail

Bilen er nok en 242 ja. veit hvem han som eier og har bygget bilen er. noe av d mest Perfekte, strøken og råeste bygget jeg har vært borti noen gang=)=)=)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://photobucket.com/albums/v299/vomaz/volvo%20bilder/ hehe prøver en gang til da dete er vomaz`s side =) skal få lakt ut hele brislads konkuransen på nett så snart han kompisen min får komla seg til å lakt videoen på pc hehe åså skal jeg få lakt ut mine egene bilder av bilen på tirsdag eller onsdag =)

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det er ikke vits å oppgradere bremsene bak.

S60R fremcalipere, S60R skiver og noen klosser som passer til.

så kjører man nedjustering..

Da bremser man som borrelås (om dekkene har friksjon nok da).

ref: http://www.turbobricks.com/feature.php?content=fall_04

Lenke til kommentar
Del på andre sider