X-treme Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Kompis av meg Har kjøpt seg 1976 Porsche 911 Targa! Det har vært brann i motorrom, så det er ike kjørbar (enda)! Vi begynnte å ta ut boxeren i går kveld! Blir tatt ut nå i ettermiddag. Motoren har gått 25000 km! Er jo nesten ingenting! :) Alle pakninger, lager skal bli byttet! Motorrommet har stått i brann, så dette skal bli sandblåstog fixet! Det sår orginale 17 cromede felger på! Interiøret er ganske sp strøkent, men det er litt solfalmet! Nesten ikke rust på motorog understell! Litt på eksosanlegg! Bilder vil komme i kveld håper jeg! Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 host opp bilder. :pray Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_b Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 :pics: få slengt opp noen bilder ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Hei, Du fikser den vel opp til original? Porsche 911 frem til slutten av 80-tallet er fetest! Hva måtte du gi for denne herligheten? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Se her hva tidligere formann i PCN gjør med sin '76 Targa: http://porsche-club-norge.no/forums/viewtopic.php?t=2102 Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Sorry for at bilder mangler, men kameraet er bortlånt! Skal se om jeg får slengt opp noen i mårra! Planen er at den skal bli så orginal som mulig! Det skal vel stå i et lite anlegg, men bortsett fra det så blir det orginalt! Er ikke helt sikker å hva han ga, men det var litt i overkant av 100 lapper! PS det er brannskade, så det er IF-bil! Skadebil! Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Sorry for at bilder mangler, men kameraet er bortlånt!Skal se om jeg får slengt opp noen i mårra! Planen er at den skal bli så orginal som mulig! Det skal vel stå i et lite anlegg, men bortsett fra det så blir det orginalt! Er ikke helt sikker å hva han ga, men det var litt i overkant av 100 lapper! PS det er brannskade, så det er IF-bil! Skadebil! hmm, hva koster det å importere biler av denne typen da? jeg har lyst på en "turbo 911" fra 80-tallet, men har sett de bli solgt for ca. 120k i norge! dvs. fake-turbo 911. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Si ifra hvis dere får felger til overs da.. Trenger porsche felger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 :pray Tidlige porsche 911 er noe av det feteste man kan bygge etter min mening av motoralternativer så finnes det jo svært mye spennende å putte i disse bilene.. 993 GT2 motor GT3 rs ex FIA motor Gt3 rs motor 996 Gt2 motor Personlig favoritt er eks fia motoren... disse varver man nesten 9 tusen rpm på :) Vil anbefale veltebur og skikkelig understell også.. :) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Hvis du vil gjøre noe annerledes får du jo ombyggingskit til 13b eller subaru EJ20 motorer. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg