turbopuff Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 legg ut bilder av deres urquattroer hwer da vel:P vi trenger og piffe opp dette forumet :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Ja! en god ide,Jeg har ikke audi (ennå) men hadde jeg hatt ville jeg lagt ut bilder så andre kunne sett bilen min :pray Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Har ikke en selv, og tror faktisk ikke det er noen igjen på forumet som har Urquattro:wonder men jeg tror egentlig ikke det gjør noe at jeg slenger ut en hel røys med bilder av div. Ur`s :pray Hehe, ikke kom her å si at ikke vingen har en hensikt! Deilig interiør :) 10v motor.... Tidlig digi instrument (med "Helga") aneglsmili 20V motor Senere digi instrument (her 20V) Slenger forresten på et bilde av en Coupe, meget fet! Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Steike for en størrelse det blei på de gitt.. :fuckme2: Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg