Gå til innhold

film: "Highway Challenge" Skandinavias svar på "gumball race"

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

har sett den. de folka SUGER!!!!!!

det er akkurat det jeg sikter til når jeg mener folk med fet bil og små baller!

Har sett hele filmen og jeg må si at folka suger ass... dem holder seg til fartsgrensa og tør ikke en gang å brune ut av parkerings plasser... dette er overhodet ikke noe likt gumball..

spør du meg er det ikke mye konkuranse en gang. folka samlet seg prata og kjørte av gårde og de kjørte PENT ass. ikke morra mi er så fisefin på gasspedalen en gang..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså det lille videoklippet som "representerer" filmen. er jo ennå greit sammen satt for det er noen av de få gangene gutta ga på gassen og forbikjørte kameramannan 10 ganger . BARE fordi det skulle se kult ut. men alt det andre på filmen er lusekjøring uten grenser!

Folka er tydlig redde for å miste lappen på denne:)

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Blir helt gåen av å se på slikt jeg. Jeg har så lyst til å gjøre noe slikt. HAR SÅ LYST, men kan jo ikke stille opp med en trima Taunus holder ikke lenge det

Joda..

Kom igjen nå, så blir vi med på Calais-Rome løpet?

Jeg stiller opp jeg hvis det er flere som blir med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider