Corolla Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Lurer på hvilket materiale jeg skal bruke når jeg skal lage ei delt form. Tenker på den lista som deler formen. Hva er vanlig å bruke? Skal om ikke lenge lage en 3 delt form av frontfangeren min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Ingen som har peil :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itsmehc Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg holder på å lage en tutorial på det nå. Den kommer om en uke. Men det går ann å lage det med det meste bare overflaten er blank. Jeg bruker en tynn plate med glassfiber m/gelcoat overflate og så klipper jeg den til med en platesaks så pusses den til den passer profilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Det er vel en god ide ja. Hvis det støpes på ei glassplate blir det jo glatt og fint. Tenkte kanskje fotopapir med avstivninger på baksiden også ville funke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg